Τον Ιούνιο τα μπαράζ ανόδου του Διαγόρα στην Α2 μπάσκετ Γυναικών
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 778 ΦΟΡΕΣ
Και φέτος πρωταθλητής Δωδεκανήσου στο μπάσκετ Γυναικών αναδείχθηκε ο Διαγόρας που κέρδισε εντός έδρας το περασμένο Σάββατο στον 5ο τελικό τον Ιπποκράτη Κω με 56-39 και θα διεκδικήσει από 19 έως 23 Ιουνίου στην Αθήνα μέσω μπαράζ τη συμμετοχή του στην Α2.
Αναλυτικά η εικόνα του αγώνα:
Τα δεκάλεπτα: 19-9, 25-23 (ημ.), 41-29, 56-39
Διαιτητές: Αγγελής- Πετρόπουλος
ΔΙΑΓΟΡΑΣ (Γαλαχουσίδη): Βολιτάκη, Μαντιού 19, Δέτση 4, Βελούδου 17, Μέντου 4(1), Γαλαχουσίδη 4, Μπατή 4, Χρυσοστομίδου, Περαντινού, Μάνου, Κυπραίου 4.
ΙΠΠΟΚΡΑΤΗΣ ΚΩ (Αργυρίου): Τσαλαπατάνη 8(1), Πατμίου, Κιλιμάτου, Κιαπόκα 4(1), Σβύνου 6, Νικηταρά 2, Γιαλλούση 1, Αθανασοπούλου 7, Ασιατίδου 11(1).
Χθες, η Διοίκηση του Διαγόρα εξέδωσε την παρακάτω ανακοίνωση μετά και τον τίτλο αυτόν:
«Με αφορμή την κατάκτηση του πρωταθλήματος από τη γυναικεία ομάδα του συλλόγου μας, θα θέλαμε να συγχαρούμε τις αθλήτριες και το προπονητικό team!
Επίσης, συγχαρητήρια σε έναν άξιο αντίπαλο, την ομάδα του Ιπποκράτη Κω!
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε από καρδιάς τους χορηγούς μας, που έμπρακτα είναι πάντα δίπλα στον σύλλογο και η βοήθειά τους είναι καταλυτική στην επίτευξη των στόχων της ομάδας μας!
Ιδιαίτερα τους κ.κ. Στεφανίδη Κωνσταντίνο, Σαββαΐδη Νικόλαο, Γλυνό Εμμανουήλ, Χρυσοχοΐδη Κωνσταντίνο, Ποντικάκη Γεώργιο, Κασάπη Βασίλειο, Παπαϊωάννου Νικόλαο. Η ιστορία συνεχίζεται...».

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News