Η ΤΕ ΕΟΚ Δωδεκανήσου μετατρέπεται σε Ένωση!
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 914 ΦΟΡΕΣ
Θέμα διαδικαστικό είναι πια η Τοπική Επιτροπή ΕΟΚ Δωδεκανήσου να μετατραπεί σε Ένωση κι έτσι η κάθε διοίκησή της να ψηφίζεται από τα σωματεία, χωρίς να διορίζεται από την Ομοσπονδία.
Βασικό κριτήριο γι’ αυτή την αλλαγή είναι κατ’ αρχάς ο αριθμός των σωματείων κι έτσι, αν είναι πάνω από 17, κάθε ΤΕ μπορεί να γίνει Ένωση.
Στα Δωδεκάνησα είναι 24 τα σωματεία αυτά που καλλιεργούν το μπάσκετ, γι’ αυτό και δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, παρά μόνο η γραφειοκρατία, ώστε να κυλήσουν όλα όπως πρέπει.
Βασικό είναι πως εδώ και χρόνια θα μπορούσε να γίνει αυτό, αλλά δεν κίνησε κανείς τις όποιες διαδικασίες, μιας και η ΕΟΚ δεν μπορεί από μόνη της να δημιουργήσει Ενώσεις…
Το θέμα χειρίζεται ο αντιπρόεδρος της ΤΕ Δωδεκανήσου και δικηγόρος, Δημήτρης Δρόσος.

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News