SOS για το ακτοπλοϊκό εκπέμπει ο δήμος Νισύρου

SOS για το ακτοπλοϊκό εκπέμπει ο δήμος Νισύρου

SOS για το ακτοπλοϊκό εκπέμπει ο δήμος Νισύρου

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1186 ΦΟΡΕΣ

Επιστολή στο υπουργείο Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής, απέστειλε ο δήμαρχος Νισύρου, Χριστοφής Κορωναίος για την ακτοπλοϊκή σύνδεση Νισύρου-Κω.


«Παρά το γεγονός ότι έχει ήδη συναφθεί σύμβαση ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας με την πλοιοκτήτρια εταιρεία ΑΝΕΜ, του Ε/Γ-Ο/Γ “Ολύμπιος Ερμής”, η ακτοπλοϊκή σύνδεση της Νισύρου με την Κω παραμένει απελπιστικά ελλιπής και δεν έχουν ληφθεί υπόψη οι επανειλημμένες εκκλήσεις του δημάρχου και του Δ.Σ. Νισύρου που αφορούν στην απαιτούμενη ακτοπλοϊκή σύνδεση του νησιού με την Κω», αναφέρεται χαρακτηριστικά. Μάλιστα, σύσσωμο το δημοτικό συμβούλιο και οι κάτοικοι του νησιού προαναγγέλλουν συλλογικές κινητοποιήσεις αν μέχρι τις 15 Ιουλίου δεν υπάρξει λύση και ανταπόκριση του υπουργείου στα αιτήματα του δήμου Νισύρου.
Πηγή: Real Voice

Διαβάστε ακόμη

Σημαντικό βήμα για την αναβάθμιση του λιμένα Μανδρακίου Νισύρου

Υπεγράφη το πρωτόκολλο παραλαβής του ΧΥΤΑ Νισύρου από τον ΦΟΔΣΑ

Υπεγράφη η εργολαβική σύμβαση για την ανακαίνιση της «Αποστολίδενας» – Ξεκινούν οι εργασίες στη Νίσυρο

Νιώθοντας την ανάσα της Γης: Το Εσπερινό Γυμνάσιο Ρόδου στη Νίσυρο

Οι «Γιατροί του Αιγαίου – ΠΑΓΝΗ» στη Νίσυρο για δωρεάν εξετάσεις σ’ όλους τους κατοίκους

Νίσυρος: Επανεκκινούν οι εργασίες για τον Βιολογικό Καθαρισμό – Στην τελική ευθεία το έργο

Δήμος Νισυρίων: Γιορτάζουμε το περιβάλλον και τους ωκεανούς στη Νίσυρο

Κορωναίος: Στο επίκεντρο νερό, σχολικές υποδομές και Γεωπάρκο στις επαφές του Δημάρχου Νισύρου στη Ρόδο