Ο δήμαρχος Ρόδου υπέγραψε τη σύμβαση για την επένδυση στη μαρίνα

Ο δήμαρχος Ρόδου υπέγραψε τη σύμβαση για την επένδυση στη μαρίνα

Ο δήμαρχος Ρόδου υπέγραψε τη σύμβαση για την επένδυση στη μαρίνα

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 4691 ΦΟΡΕΣ

Ο δήμαρχος Ρόδου Αλέξανδρος Κολιάδης υπέγραψε τη σύμβαση παραχώρησης για τη χρήση και εκμετάλλευση της ζώνης μαρίνας Ρόδου, καθώς όπως είπε «αυτό είναι που θέλουν οι ροδίτες».

Ειδικότερα ο κ. Κολιάδης δήλωσε πριν από λίγο στο πλαίσιο συνέντευξης τύπου ότι κατά τη συζήτηση που έγινε πρόσφατα στο δημοτικό συμβούλιο απαντήθηκαν όλα τα ερωτήματα και τα πράγματα είναι πλέον ξεκάθαρα, μετά και τη συνάντηση που συγκάλεσε στο γραφείο του για τους επικεφαλής των παρατάξεων παρουσία εκπροσώπων του ΤΕΕ.

«Τώρα δεν είμαι πια προβληματισμένος» είπε μεταξύ άλλων ενώ ερωτηθείς για τα αντισταθμιστικά οφέλη τόνισε πως όταν έρθει η ώρα θα συζητηθούν κι αυτά δηλώνοντας χαρακτηριστικά : «Ξέρουμε τι θα απαντήσουμε και τι θα ζητήσουμε», προσθέτοντας πως στόχος είναι να αναβαθμιστεί η περιοχή κάτι το οποίο δεν θα γινόταν διαφορετικά.

Διαβάστε ακόμη

Συνάντηση του υπουργού Προστασίας του Πολίτη, Μ. Χρυσοχοΐδη με την πρέσβη της Αυστραλίας στην Ελλάδα, Alison Duncan

Προσωρινά κρατούμενη η 23χρονη για τις τηλεφωνικές απάτες

Φίλιππος Φιλίππου: Αρχοντικό Χασάν Μπέη: Όταν η ιστορία ξαναβρίσκει τη μορφή της από ψηλά

Ρόδος: Διέρρηξαν οικία «σήκωσαν» το χρηματοκιβώτιο και... έγιναν καπνός – Σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη περιείχε 100.000 ευρώ και 1.200 λίρες Αγγλίας

Κινητοποίηση της Πυροσβεστικής υπηρεσίας για φωτιά κοντά στις Καλυθιές

Αποσπάσεις εκπαιδευτικών στην Εθνική Βιβλιοθήκη και στις Δημόσιες Βιβλιοθήκες

Ολοκλήρωση μαθημάτων του πρώτου απογευματινού τμήματος του Προγράμματος Ψηφιακής Εκπαίδευσης Ατόμων με Αναπηρία στη Ρόδο

Μαθητές του προγράμματος Erasmus+ από τη Γαλλική Γουϊάνα επισκέφθηκαν τον Δήμο Ρόδου