Αυτοψία έγινε από τον γεωλόγο των τεχνικών υπηρεσιών του Δήμου για το ρήγμα στο Μόντε Σμιθ

Αυτοψία έγινε από τον γεωλόγο των τεχνικών υπηρεσιών του Δήμου για το ρήγμα στο Μόντε Σμιθ

Αυτοψία έγινε από τον γεωλόγο των τεχνικών υπηρεσιών του Δήμου για το ρήγμα στο Μόντε Σμιθ

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 6016 ΦΟΡΕΣ

Σε ανοιχτή γραμμή με ειδικούς επιστήμονες για το ρήγμα που παρουσιάστηκε μετά τις ραγδαίες βροχοπτώσεις στην περιοχή του Μόντε Σμιθ, βρισκονται οι τεχνικές υπηρεσίες του Δήμου της Ρόδου προκειμένου να προχωρήσουν άμεσα στις ενέργειεες που απαιτούνται.

Σύμφωνα με πληροφορίες της "Ρ" έχουν γίνει ήδη δύο αυτοψίες από τις Τεχνικές υπηρεσίες του Δήμου και από τον  μοναδικό γεωλόγο που έχει ο Δήμος, τον κο Κουκιά, ενώ αναμένεται μέσα στις επόμενες μέρες να δοθεί προτεραιότητα στο θέμα αυτό, με ειδικούς επιστήμονες που θα κληθούν να πραγματοποιήσουν πρόσθετες εξειδικευμένες έρευνες, για το συγκεκριμένο πρόβλημα που παρουσιάστηκε.

Φώτο Θεοδόσης Τριανταφύλλου

Διαβάστε ακόμη

Στο Κεντρικό Συμβούλιο Υγείας συμμετέχει ο ροδίτης χειρουργός Κώστας Κουτσόπουλος

Η «Περβόλα» αποκαλύπτεται στον φακό του Φίλιππου Φιλίππου: Ένα κρυμμένο κόσμημα 75 ετών στην καρδιά της Ρόδου

Μιχάλης Θωμάτος: "Η πρόληψη των πυρκαγιών αποτελεί ευθύνη όλων"

Νικητιάδης για Κάλυμνο στον Υπ. Ναυτιλίας: «Περιμένετε, να κουραστώ; Δε θα κουραστώ να φέρνω τα θέματα της Καλύμνου στη Βουλή»

Η οικιακή κομποστοποίησηκαι ό,τι πιο greenθα κάνεις φέτος συνεχίζει το ταξίδι της στα νησιά του Νοτίου Αιγαίου

Χωρίς νερό θα μείνει για 7 ώρες αύριο Τρίτη 23 Ιουνίου η Ιαλυσός

Φιλαρμονική Κώων: Παρέλαση στην Κω για την Ευρωπαϊκή Ημέρα Μουσικής

Ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη για το Qatargate