Π. Κουνάκης: «Η κυβέρνηση βάζει το SAOS και τα νησιά μας εκπέμπουν SOS»

Π. Κουνάκης: «Η κυβέρνηση βάζει το SAOS και τα νησιά μας εκπέμπουν SOS»

Π. Κουνάκης: «Η κυβέρνηση βάζει το SAOS και τα νησιά μας εκπέμπουν SOS»

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 995 ΦΟΡΕΣ

Με ανακοίνωσή του, ο πολιτευτής του ΠΑΣΟΚ, κος Παναγιώτης Κουνάκης, με αφορμή το πρόσφατο περιστατικό του πλοίου "ΣΑΟΝΗΣΟΣ", αναφέρεται στα προβλήματα των νησιών της περιοχής μας.

Ειδικότερα, επισημαίνει τα εξής:

"Με την κοινή επιστολή τους οι δήμαρχοι των νησιών Αγαθονησίου, Λειψών, Πάτμου, Αστυπάλαιας, Λέρου, Καλύμνου, Ανατολικής Σάμου και Δυτικής Σάμου, εκφράζουν στον υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Χρήστο Στυλιανίδη την αγανάκτησή τους για το πλοίο SAONISOS, που επιδοτείται από το αντίστοιχο Υπουργείο, αλλά στην ουσία δεν εξυπηρετεί τους νησιώτες.

Τη μια ταξιδεύει με ανοιχτό καταπέλτη‧ την άλλη μένει μεσοπέλαγα‧ συχνά πυκνά ακυρώνει ή μεταβάλλει το πρόγραμμα των δρομολογίων‧ και φτάνουμε στο σήμερα που λόγω βλάβης είναι δεμένο στο λιμάνι της Πάτμου!

Τέτοια «φροντίδα» από την πιο εχθρική κυβέρνηση που υπήρξε απέναντι στα Δωδεκάνησα είχαμε να δούμε από το 2015.

Μάλλον η κυβέρνηση Μητσοτάκη γεμάτη άγχος, καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια να γράψει με τα πιο μελανά γράμματα τη χειρότερη περίοδο των νησιών μας.

Από πού να το πιάσεις και από πού να το αφήσεις,

Από τα ακριβά εισιτήρια;

Από το μεταφορικό ισοδύναμο που δεν καταβάλλεται;

Από τις τιμές της βενζίνης και των προϊόντων που είναι οι πιο υψηλές σε όλη την Ελλάδα;

Από τη ΜΗΔΕΝΙΚΗ εκπροσώπηση στην κυβέρνηση από Δωδεκανήσιο;

Από τις κούφιες υποσχέσεις για νοσοκομείο στην Κω;

Από τα άπειρα κενά στον κλάδο της υγείας;

Από την ανεκπλήρωτη προεκλογική υπόσχεση επαναφοράς των μειωμένων συντελεστών ΦΠΑ;

Ή μήπως από την οικονομική αφαίμαξη από τους φόρους και τα τέλη ανθεκτικότητας που μόνο ανταποδοτικά δεν είναι στον τόπο μας;

Αναρωτιέται λοιπόν κανείς γιατί, ενώ πήρε ποσοστό 50% ο κ. Μητσοτάκης από τα Δωδεκάνησα, ενώ έβγαλε τους ίδιους 4 βουλευτές, δεν τους έδωσε καμία δυναμική, ώστε να μπορέσουν να βοηθήσουν τον τόπο τους.

Και όχι δεν θέλω να πιστέψω πως οι Δωδεκανήσιοι βουλευτές δεν αγαπάνε τον τόπο τους‧ απλώς τους έχει αφαιρεθεί οποιαδήποτε αρμοδιότητα, η οποία θα μπορούσε να βελτιώσει τις συνθήκες της ζωής μας.

Είναι αδιανόητο η κυβέρνηση Μητσοτάκη να παραμένει ξεκομμένη από τα νησιά μας και να αδιαφορεί τόσο για τα βάσανα, την πικρία και την καρτερία των νησιωτών, επιδεικνύοντας με κάθε τρόπο την αλαζονεία της.

Η κυβέρνηση Μητσοτάκη είναι πλέον και με την βούλα η πιο αχ-άριστη, αφιλότιμη και αδιάφορη ως προς τους Δωδεκανήσιους."

Διαβάστε ακόμη

Τέλος οι... γκρίζες διαδικασίες για τα διπλώματα: Έρχονται κάμερες στις εξετάσεις οδήγησης και άλλα μέτρα κατά της διαφθοράς

Διεθνείς αντιδράσεις κατά της Λιβύης για την ΑΟΖ – Στο πλευρό της Ελλάδας Ιταλία και Τυνησία

Αντ. Καμπουράκης: «Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε κύριε Γερονικόλα»

Λιμενικό Ταμείο: Η βούληση του πρωθυπουργού μοχλός πίεσης για την παραχώρηση των κτηρίων στο τουριστικό λιμάνι

Ο Γιώργος Νικητιάδη για την απώλεια του Ελευθερίου Λαθουράκη

Επιστημονική έρευνα για το ορτύκι σε όλη την Ελλάδα

Συλλυπητήριο μήνυμα του Προέδρου της ΠΕΔ Ν. Αιγαίου και Δημάρχου Ρόδου Αλεξάνδρου Κολιάδη για την απώλεια του πρώην Δημάρχου Χάλκης, Ελευθέριου Λαθουράκη

Αιχμηρή ανακοίνωση του Νίκου Γερονικόλα κατά Καμπουράκη και Κολιάδη: