Έφθασε το νέο τρενάκι του δήμου

Έφθασε το νέο τρενάκι του δήμου

Έφθασε το νέο τρενάκι του δήμου

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 2639 ΦΟΡΕΣ

Στους δρόμους από τις αρχές της νέας σεζόν

Το νέο τρενάκι παρέλαβε η Διεύθυνση Συγκοινωνιών (σ.σ. πρώην «ΡΟΔΑ») του δήμου της Ρόδου αυτές τις ημέρες, το οποίο αναμένεται να δρομολογηθεί την καινούργια χρονιά, με την έναρξη της νέας σεζόν.

Το κόστος της προμήθειας ανέρχεται στα 445.780,00 ευρώ και χρηματοδοτείται από ίδιους πόρους. Υπενθυμίζεται ότι πρόκειται υλοποίηση απόφασης, η οποία είχε ληφθεί από την προηγούμενη θητεία.

Το καινούργιο τρενάκι θα αντικαταστήσει το παλιό, το οποίο μετράει αρκετά χρόνια και σύμφωνα με τον εντεταλμένο Συγκοινωνίας, Τροχαίου Υλικού και Κινητής Περιουσίας του δήμου, Στέργο Παπαστεργή, οι επισκευές και η συντήρηση που απαιτείτο, δεν συνέφερε.

Το τρενάκι ήρθε από εταιρεία που ειδικεύεται σ’ αυτά στην Ιταλία και ακριβώς επειδή ήρθε από το εξωτερικό, υπήρξε αυτή η καθυστέρηση. Αυτή την περίοδο θα γίνουν τα γραφειοκρατικά που απαιτούνται για την κυκλοφορία του (σ.σ. προμήθεια πινακίδων κ.λπ.) και από την αρχή της σεζόν αναμένεται να δρομολογηθεί, αντικαθιστώντας το παλιό.

Είναι και αυτό εξήντα θέσεων, όπως και το προηγούμενο, είναι όμως το πιο σύγχρονο μοντέλο της εταιρείας.

Διαβάστε ακόμη

Φιλαρμονική Κώων: Παρέλαση στην Κω για την Ευρωπαϊκή Ημέρα Μουσικής

Ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη για το Qatargate

Ανατριχιαστική ομολογία 43χρονου για τη δολοφονία της 45χρονης – «Περιγράφει καρέ καρέ το έγκλημα»

Ο Δήμος Ρόδου θέτει σε τροχιά επίλυσης το χρόνιο κυκλοφοριακό πρόβλημα της πόλης

"Τελικά ο τσάμπας πέθανε" - Έντονη διαμαρτυρία της Ένωσης Αστυνομικών Δωδεκανήσου με αιχμές προς το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη

Πρωτοψάλτης: Επεξεργαζόμαστε επιδότηση για την αλίευση λαγοκέφαλων, στόχος τιμή υψηλότερη από τα 4,73 ευρώ το κιλό που ισχύει στην Κύπρο

Σύλλογος Προστασίας Περιβάλλοντος Ρόδου: Ζητήματα προσβασιμότητας στον δημόσιο χώρο και ερωτήματα για τις παρεμβάσεις στην πόλη

Αρνητική απάντηση του Αν. Περιφερειάρχη Απ. Ασπράκη στο αίτημα του Αντιδημάρχου Κ. Χαλκιά για εκ νέου παραχώρηση στον Δήμο του Κολυμβητηρίου στην Ιαλυσό.