Είχαν μετατρέψει τον χώρο σε... χωματερή

Είχαν μετατρέψει τον χώρο σε... χωματερή

Είχαν μετατρέψει τον χώρο σε... χωματερή

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1578 ΦΟΡΕΣ

Σε εστία μόλυνσης είχαν μετατρέψει τον κοινόχρηστο χώρο της πολυκατοικίας που διέμεναν, 55χρονος και 21χρονη στην Κω, οι οποίοι συνελήφθησαν για υποβάθμιση περιβάλλοντος και παραπέμφθηκαν στη δικαιοσύνη.

Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά από την Αστυνομία, σε έλεγχο που έγινε σε κοινόχρηστο χώρο της πολυκατοικίας όπου διέμεναν η 21χρονη και ο 55χρονος, εντοπίστηκαν ηλεκτρικές συσκευές, πλαστικές καρέκλες και κουβάδες, λιμνάζοντα νερά, τα οποία αποτελούσαν εστίες μόλυνσης για τους κατοίκους.

Σε βάρος των συλληφθέντων σχηματίστηκε δικογραφία από το Αστυνομικό Τμήμα Κω και με αυτήν, κινήθηκε η προβλεπόμενη από τον νόμο διαδικασία.

Διαβάστε ακόμη

Προσωρινά κρατούμενη η 23χρονη για τις τηλεφωνικές απάτες

Κατασχέθηκε σημαντική ποσότητα εκρηκτικής ύλης στην Κάλυμνο

Ρόδος: Ελεύθερος με όρους 51χρονος Πακιστανός κατηγορούμενος για ληστεία

Ρόδος: Αναστολή πλειστηριασμού κύριας κατοικίας από το Μονομελές Εφετείο Δωδεκανήσου

Προειδοποίηση της ΕΛ.ΑΣ. για απατηλό e-mail τύπου phishing με χρήση στοιχείων Europol

Ορκίστηκαν οι νέοι Υπαστυνόμοι Β΄ της Ελληνικής Αστυνομίας

Διώξεις σε βαθμό κακουργήματος για τους νεαρούς που διέπραξαν απάτες στην Κάρπαθο

Ρόδος: Διώξεις σε Ρομά που άνοιγαν αυτοκίνητα και άρπαζαν ό,τι έβρισκαν