Ήλιος... κατά παραγγελία!

Ήλιος... κατά παραγγελία!

Ήλιος... κατά παραγγελία!

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 519 ΦΟΡΕΣ

Ότι οι επισκέπτες μας έρχονται εδώ πρωτίστως για τον ήλιο και τη θάλασσα, αυτό το γνωρίζουμε από τότε που... ανακάλυψαν τη Ρόδο ως τουριστικό προορισμό.

Θεμιτή επίσης είναι η πρακτική όταν κλείνουν ξενοδοχείο να έχουν συγκεκριμένες απαιτήσεις.

Δεν ξέρουμε εάν ευθύνεται ο (κακός) καιρός του φετινού Απρίλη ή αν θεωρούν ότι εδώ έχουμε καιρό ή ήλιο…κατά παραγγελία, αλλά, μεταξύ άλλων, ακούσαμε ότι σε ξενοδοχείο της πόλης επισκέπτης ζήτησε το δωμάτιό του να έχει ήλιο από τις 10:00 το πρωί μέχρι το απόγευμα!

Είπαμε, είμαστε πολύ μπροστά στην παροχή υπηρεσιών στα ξενοδοχεία μας εδώ και δεκαετίες αλλά να έχουμε και ήλιο κατά παραγγελία…θα το δούμε κι αυτό!

Κυρ. Π.

Διαβάστε ακόμη

Σοβαρά προβλήματα ασφάλειας για πεζούς στην τουριστική περιοχή της Λάρδου

Ο δήμος Ρόδου προμηθεύεται λεωφορεία…

Προσοχή στα spoof calls

Ξύπνησαν αναμνήσεις στους παλιούς Ροδίτες τα εγκαίνια της «Περβόλας»

…Έτοιμος ο Νίκος Τσουκαλάς!

H «κλειστή πόρτα»

Συνεχιζόμενη δυσοσμία στην οδό Μεγ. Κωνσταντίνου

Καλά πήγε ο Μάιος, ελπίζουμε να πάει καλά και ο Ιούνιος!