Σωματείο εργαζομένων ΔΕΥΑΡ: «Η ΔΕΥΑΡ δεν είναι πολιτικό πεδίο αντιπαράθεσης»

Σωματείο εργαζομένων ΔΕΥΑΡ: «Η ΔΕΥΑΡ δεν είναι πολιτικό πεδίο αντιπαράθεσης»

Σωματείο εργαζομένων ΔΕΥΑΡ: «Η ΔΕΥΑΡ δεν είναι πολιτικό πεδίο αντιπαράθεσης»

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 951 ΦΟΡΕΣ

Ψήφισμα εξέδωσε το Σωματείο εργαζομένων ΔΕΥΑΡ, στο οποίο, οι εργαζόμενοι εκφράζουν τη δυσαρέσκειά τους, όπως αναφέρουν για «τη συνεχιζόμενη προσπάθεια πολιτικής εκμετάλλευσης της λειτουργίας της Επιχείρησης», τονίζοντας πως η ΔΕΥΑΡ δεν είναι πολιτικό πεδίο αντιπαράθεσης.

Στο Ψήφισμα της Γενικής Συνέλευσης Σωματείου εργαζομένων ΔΕΥΑΡ αναφέρονται τα ακόλουθα:

«Οι εργαζόμενοι εκφράζουμε τη δυσαρέσκεια και την αγανάκτησή μας για τη συνεχιζόμενη προσπάθεια πολιτικής εκμετάλλευσης της λειτουργίας της Επιχείρησης και της καθημερινής μας προσπάθειας, καθώς και για τις δηλώσεις που επιχειρούν να υποβαθμίσουν το έργο και την προσφορά μας προς την τοπική κοινωνία.

Καταδικάζουμε κάθε προσπάθεια εργαλειοποίησης της εργασίας μας για μικροπολιτικούς σκοπούς και καλούμε όλους τους εμπλεκόμενους να δείξουν τον απαιτούμενο σεβασμό προς την υπηρεσία, τους εργαζόμενους και κατ’ επέκταση τις οικογένειές τους.

Η ευθύνη όλων μας είναι η προάσπιση του δημοσίου συμφέροντος και της κοινωνικής συνοχής, όχι στη δημιουργία εντάσεων που υπονομεύουν την εμπιστοσύνη του κόσμου προς την Υπηρεσία.

Η ΔΕΥΑΡ δεν είναι πολιτικό πεδίο αντιπαράθεσης. Είναι ένας φορέας κοινής ωφέλειας που έχει ως αποστολή την παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών ύδρευσης και αποχέτευσης στους πολίτες. Οι εργαζόμενοί της καθημερινά καταβάλλουν υπεράνθρωπες προσπάθειες, υπό αντίξοες συνθήκες, για να ανταποκριθούν στο έργο τους με επαγγελματισμό, συνέπεια και ευθύνη χωρίς να επηρεάζονται από πολιτικές σκοπιμότητες ή κομματικές επιδιώξεις.

Ζητούμε από:

  1. Τη Διοίκηση της ΔΕΥΑΡ να συνεχίσει να υπερασπίζεται το έργο των εργαζομένων και να μην επιτρέψει να μετατραπεί η Επιχείρηση σε πεδίο πολιτικής αντιπαράθεσης.
  2. Τους αιρετούς κάθε βαθμίδας να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων και να επιδείξουν σεβασμό στην Υπηρεσία, στους εργαζόμενους αλλά και στα πραγματικά προβλήματα του νησιού.
  3. Την τοπική κοινωνία να σταθεί δίπλα στους λιγοστούς απομείναντες εργαζόμενους που αποδεδειγμένα υπηρετούν με αυταπάρνηση και συνέπεια τον πολίτη, προσπαθώντας να μην ιδιωτικοποιηθεί και αυτή η Υπηρεσία.

Δηλώνουμε ενωμένοι και αποφασισμένοι να προστατέψουμε την αξιοπρέπειά μας και να συνεχίσουμε να προσφέρουμε υπεύθυνα και αποτελεσματικά τις υπηρεσίες μας.

Ο πρόεδρος της Γ.Σ.

Καρανικόλας Ελευθέριος»

Διαβάστε ακόμη

Μετά από δεκαετίες, η Κάλυμνος γυρίζει σελίδα – Υπεγράφη η χρηματοδότηση για την απομάκρυνση των εγκαταλελειμμένων σκαφών από το λιμάνι

Στο επίκεντρο της συνάντησης του Δημάρχου με τον Διοικητή της 2ης ΥΠΕ, η ενίσχυση του Νοσοκομείου Καλύμνου και η υγειονομική κάλυψη των μικρών νησιών

Ξεκίνησε η καταβολή του Μεταφορικού Ισοδύναμου για τα καύσιμα του 2024 – Δήλωση του Γιάννη Παππά

Νέα Επιτροπή Εκπροσώπησης στο ΚΑΠΗ Αγίου Ιωάννη – Ο Μιχάλης Τσίκκης πρώτος σε ψήφους

Τάκης Πότσος: Ανυπαρξία δομών για δημιουργική απασχόληση των παιδιών στη Ρόδο και ειδικά κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού

Αγροτοκτηνοτροφικός Σύλλογος Ρόδου: Έκκληση για άμεσα μέτρα μετά το νέο τροχαίο με ελάφι στην Απολακκιά

Γιάννης Παππάς: Ένα διαχρονικό αίτημα των αλιέων της Δωδεκανήσου γίνεται πράξη.

Το επίσημο πρόγραμμα επίσκεψης του προέδρου του ΠΑΣΟΚ στη Ρόδο κ Νίκου Ανδρουλάκη