Προσέλκυση τουριστών της Τουρκίας

Προσέλκυση τουριστών της Τουρκίας

Προσέλκυση τουριστών της Τουρκίας

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 429 ΦΟΡΕΣ

Ανοιχτή απαντητική επιστολή αποστέλλει ο Σπ. Γαληνός στον υπουργό Πολιτισμού και Τουρισμού κ. Γερουλάνο.

Ανοιχτή απαντητική επιστολή αποστέλλει ο Σπ. Γαληνός στον υπουργό Πολιτισμού και Τουρισμού κ. Γερουλάνο, με την παρουσίαση από τον ίδιο των μέτρων και των δράσεων του υπουργείου για την προώθηση του τουρισμού. «Μέτρων και δράσεων που χαρακτηρίζονται από σπασμωδικότητα και αποσπασματικότητα», όπως τονίζει ο βουλευτής Λέσβου. «Έθεσα πριν από λίγο καιρό στον κ. Γερουλάνο, υπουργό Πολιτισμού και Τουρισμού, ένα ερώτημα αίτημα, για να γίνει μία εκστρατεία για την προσέλκυση των τουριστών που επισκέπτονται τα τουρκικά παράλια στα ελληνικά νησιά. Η εκστρατεία αυτή θα μετέτρεπε τον ευρωπαίο τουρίστα στην Τουρκία σε επισκέπτη των ελληνικών νησιών και θα εξισορροπούσε τις αντίστοιχες επιτυχημένες προσπάθειες των Τούρκων. Το πρόβλημα που αντιμετωπίζει ο ελληνικός τουρισμός σήμερα είναι πολύ βαθύ και συναρτάται με τη συνεχή συγκριτική υποβάθμιση του τουριστικού προϊόντος και τη μέχρι ευτελισμού καταρράκωση της διεθνούς εικόνας της χώρας. Αλήθεια, πραγματικά πιστεύει ο κ. Υπουργός ότι «θα ενισχύσει τη θέση της Ελλάδας στην παγκόσμια τουριστική αγορά απέναντι σε χώρες που προσφέρουν συγκρίσιμο τουριστικό προϊόν, όπως η Τουρκία», με το να κάνει μία καινούργια διαδικτυακή πύλη ο ΕΟΤ ή μήπως με το να πηγαίνουμε σε διεθνείς τουριστικές εκθέσεις; Οποία πρωτοτυπία, σε λίγο ο κ. Υπουργός θα ανακαλύψει και τον τροχό. Ή μήπως θα φέρουμε τουρίστες με το να περιφέρονται Έλληνες πολιτικοί ανά την υφήλιο δίκην τουριστικής ατραξιόν; Αυτό πολλοί θα μπορούσαν να το εκλάβουν ως έργω δυσφήμιση. Ή μήπως με το να μας λένε οι ξένοι που επισκέπτονται την Ελλάδα τη γνώμη τους για τα χάλια μας, όπως ευαγγελίζεται το πρόγραμμα Υou in Greece; Λες και δεν τα ξέρουμε από μόνοι μας, λες και δεν τα βλέπουμε κάθε μέρα στην τηλεόραση. Θεωρώ δε, απαράδεκτο να γίνεται και αναφορά έστω στον ομογενειακό Ελληνισμό. Στους ανθρώπους, που όχι μόνο η μητέρα πατρίδα έφερε σε δύσκολη θέση τον τελευταίο καιρό, αλλά και από τους οποίους η παρούσα κυβέρνηση στέρησε τον απαραίτητο συνδετικό κρίκο: τους δασκάλους των Ελληνικών. Θεωρώ τον κ. Υπουργό άνθρωπο καλών προθέσεων, ωστόσο η πολιτική κρίνεται από την αποτελεσματικότητά της, τα λοιπά είναι «ευσεβείς πόθοι» και «αγνές προθέσεις». Ο κ. Υπουργός περιγράφοντας αυτά που κάνει, ουσιαστικά καταγράφει αυτά που δεν μπορεί ή δεν θέλει να κάνει. Η αρχική μου ερώτηση αφορούσε την ανάγκη για μία εκστρατεία προσέλκυσης τουριστών, που επισκέπτονται την Τουρκία στα ελληνικά νησιά. Η απάντηση του Υπουργού ήταν ότι «καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για τη μείωση της γραφειοκρατίας κατά την έκδοση βίζας». Η κατάργηση της βίζας όντως, αντιμετωπίζει μέρος του προβλήματος. Η κατάργηση της βίζας στα πράσινα διαβατήρια δημιουργεί όντως προσδοκίες για επέλαση Τούρκων τουριστών και την ελπίδα ότι τα νησιά μας θα τονωθούν οικονομικά. Για να μπορέσουμε, όμως, να εκμεταλλευτούμε αυτή την ευκαιρία δεν πρέπει να αφήσουμε τα πράγματα στην τύχη τους. Μία αμιγώς γραφειοκρατική προσέγγιση που εστιάζεται στη βίζα και θεωρεί ότι το πρόβλημα έχει λυθεί με την κατάργησή της, είναι ο ασφαλέστερος τρόπος για να χάσουμε άλλη μία ευκαιρία. Το ζήτημα της βίζας απαντά στο αν κάποιος μπορεί να έρθει στην Ελλάδα. Το κεντρικό ζήτημα είναι να κάνουμε τον τουρίστα να θέλει να έρθει και να ξαναέρθει στην Ελλάδα. Να κάνουμε τον τόπο μας, τη χώρα μας, θελκτικό τουριστικό προορισμό. Πρέπει ο ΕΟΤ, το υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού να σχεδιάσουν και να εκτελέσουν άμεσα επικοινωνιακές εκστρατείες, ώστε να εκμεταλλευτούμε πλήρως τη δυνατότητα που μας δίνει η κατάργηση της βίζας. Πρέπει να υπάρχει μία συντονισμένη και εξειδικευμένη εκστρατεία διαχείρισης εικόνας, επικοινωνιακός σχεδιασμός και ακόμα συντονισμένη ανάπτυξη εξειδικευμένου προϊόντος. Σε αντίθετη περίπτωση, ο τουρίστας από την Τουρκία, στην καλύτερη των περιπτώσεων θα έρθει, θα ικανοποιήσει την περιέργειά του και δεν θα ξαναέρθει. Η χώρα χρειάζεται πραγματική αναβάθμιση του τουριστικού της προϊόντος και αυτό προϋποθέτει υποδομές, ανταγωνιστικές τιμές και πραγματικά συγκριτικά πλεονεκτήματα. Η χώρα αυτή τη στιγμή, χρειάζεται να αναπτυχθεί και να προβληθεί σε παγκόσμιο επίπεδο με μία σειρά από επιμέρους προορισμούς, από τόπους που να κινηθούν με τη δικιά τους ταυτότητα (destination brand) και θα λειτουργήσουν συμπληρωματικά προς το «Brand Greece».

Διαβάστε ακόμη

ΤUI Γερμανίας: Ξεκίνησαν οι κρατήσεις για το 2025

ΞΕΕ: Ικανοποίηση για το «φρένο» της Ε.Ε. στις αθέμιτες πρακτικές της Booking

Οι Ιταλοί “ψηφίζουν” Αστυπάλαια για διακοπές το φετινό καλοκαίρι

Ζήστε αξέχαστες εμπειρίες στη Ρόδο παροτρύνει τους αναγνώστες της η Rebekah Blakey, blogger από τη Μεγάλη Βρετανία

Αύξηση 8,4% καταγράφηκε στις αφίξεις τουριστών τον Απρίλιο

Κατέπλευσε για πρώτη φορά στη Ρόδο το κρουαζιερόπλοιο Celebrity Ascent

191 θαλαμηγοί στη Ρόδο από τις αρχές του χρόνου

Η Ελλάδα στους πιο δημοφιλείς προορισμούς για τις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές