Τον Ιούνιο ο πρώτος απολογισμός της δημοτικής αρχής Ρόδου

Τον Ιούνιο ο πρώτος απολογισμός της δημοτικής αρχής Ρόδου

Τον Ιούνιο ο πρώτος απολογισμός της δημοτικής αρχής Ρόδου

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 815 ΦΟΡΕΣ

Τον πρώτο της απολογισμό θα κάνει η δημοτική αρχή Ρόδου, όπως προβλέπεται από τον Κώδικα, μέσα στον Ιούνιο.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η ημερομηνία που εξετάζεται είναι η Δευτέρα 16η Ιουνίου ωστόσο ενδέχεται να μετατεθεί προς τα τέλη του μήνα, προκειμένου να μπορέσουν να παρευρεθούν όλα τα μέλη του δημοτικού συμβουλίου.

Πρόκειται για μία ειδική διαδικασία, η οποία βέβαια είναι ανοιχτή για όλους τους πολίτες ενώ θα προσκληθούν να την παρακολουθήσουν και οι εκπρόσωποι των αρχών και των φορέων.

Μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει γνωστό εάν θα λάβει χώρα στην αίθουσα συνεδριάσεων του δημοτικού συμβουλίου ή κάπου αλλού (σ.σ. επί δημαρχίας του αείμνηστου Φώτη Χατζηδιάκου είχε πραγματοποιηθεί στο Δημοτικό Θέατρο).

Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι έχει δοθεί εντολή σε όλες τις Διευθύνσεις και τα Τμήματα του δήμου να ετοιμάσουν και να καταθέσουν τον απολογισμό του έργου τους έγκαιρα και ήδη κάποια έχουν ανταποκριθεί.

Ο ετήσιος απολογισμός της δημοτικής αρχής είναι υποχρεωτικός. Το 2024 δεν είχε γίνει διότι θα αφορούσε στο 2023 που ήταν η προηγούμενη θητεία και η προηγούμενη δημοτική αρχή. Θα γίνει, λοιπόν, φέτος τον Ιούνιο, στον ενάμιση χρόνο της παρούσας θητείας.

Διαβάστε ακόμη

Επιστημονική έρευνα για το ορτύκι σε όλη την Ελλάδα

Συλλυπητήριο μήνυμα του Προέδρου της ΠΕΔ Ν. Αιγαίου και Δημάρχου Ρόδου Αλεξάνδρου Κολιάδη για την απώλεια του πρώην Δημάρχου Χάλκης, Ελευθέριου Λαθουράκη

Αιχμηρή ανακοίνωση του Νίκου Γερονικόλα κατά Καμπουράκη και Κολιάδη:

Θλίψη και συγκίνηση στη Ρόδο: Έφυγε από τη ζωή ο παιδίατρος Κωνσταντίνος Χατζηπαπάς σε ηλικία 70 ετών

Εθνική Διάκριση για τον Όμιλο Atrium Hotels & Resorts από το υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας

Ρόδος: Ο αθέατος αγώνας των οικογενειών απέναντι στην άνοια - Η καθημερινή μάχη αξιοπρέπειας χιλιάδων οικογενειών

Γιώργος Χατζημάρκος: “Ευχαριστώ εκείνους που άντεξαν” - Από την εγκατάλειψη, στη νομιμότητα. Από την ντροπή, στην υπευθυνότητα

Νικήτας Γρύλλης: «Σύμη μου, η πατρίδα της καρδιάς μου»