Άδωνις Γεωργιάδης για το Νοσοκομείο της Κω: «Έχουμε κάνει μεγάλη πρόοδο»

Άδωνις Γεωργιάδης για το Νοσοκομείο της Κω: «Έχουμε κάνει μεγάλη πρόοδο»

Άδωνις Γεωργιάδης για το Νοσοκομείο της Κω: «Έχουμε κάνει μεγάλη πρόοδο»

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1632 ΦΟΡΕΣ

Σε γενικό απολογισμό των παρεμβάσεων που έγιναν τον τελευταίο χρόνο στο Γενικό Νοσοκομείο Κω προχώρησε ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης, υπογραμμίζοντας ότι παρά τις δυσκολίες έχει σημειωθεί σημαντική πρόοδος.

Παρά τις αντιδράσεις που είχαν προκληθεί πέρυσι από ιατρικούς συλλόγους και τον ΠΙΣ για την υποχρεωτική συμμετοχή ιδιωτών ιατρών στις εφημερίες, το υπουργείο Υγείας κατάφερε να ενισχύσει το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό και να διατηρήσει τη λειτουργία βασικών υπηρεσιών. Ο ίδιος παραδέχεται ότι αν και δεν έχουν λυθεί όλα τα προβλήματα έχει σημειωθεί σημαντική πρόοδος.

Η ανάρτηση του Άδωνι Γεωργιάδη για το Γενικό Νοσοκομείο Κω:
«Για το ΓΝ Κω (το Νοσοκομείο θυμίζω για το οποίο πέρυσι είχαμε αναγκαστεί να νομοθετήσουμε και να συγκρουστούμε σκληρά με τον ΠΙΣ και πολλούς από τους Ιατρικούς Συλλόγους της Χώρας με την υποχρεωτική συνδρομή των ιδιωτών ιατρών στις εφημερίες) από τις 7 θέσεις που προκηρύξαμε, ενδιαφέρον εκδηλώθηκε για τις εξής: 1 εσωτερικής παθολογίας σε βαθμό Δ/ντη και για τη 1 θέση ΤΕΠ. Καμία αίτηση για τις 2 θέσεις εσωτερικής παθολογίας σε βαθμό Επ Α’. Στην Κω όμως αυτό το διάστημα και με την έλευση του νέου Διοικητού έχουμε προσλάβει ήδη 2 ιδιώτες παθολόγους με ετήσια σύμβαση συνεργασίας. Εκτελούν ήδη εφημερίες, ενώ με προγραμματισμό τις πρωινές ώρες καλύπτουν τις ανάγκες και εξετάζουν τους νοσηλευόμενους ασθενείς στην Παθολογική Κλινική.
Επιπλέον, η καρδιολογική κλινική ενισχύθηκε με δεύτερο μόνιμο καρδιολόγο, κατόπιν της επιτυχούς έκβασης της προηγούμενης προκήρυξης για πλήρωση θέσεων ιατρών Ε.Σ.Υ..
Το νοσηλευτικό προσωπικό ενισχύθηκε με την πρόσληψη 2 νοσηλευτριών και 2 μαιών ως επικουρικού προσωπικού, ενώ επίκειται η άμεση πρόσληψη επικουρικού προσωπικού και για την ενίσχυση του μικροβιολογικού τμήματος.
Επιπλέον, στο μικροβιολογικό τμήμα του νοσοκομείου, είναι δυνατή η διενέργεια δωρεάν μικροβιολογικών εξετάσεων σε πολίτες, κατόπιν προγραμματισμένων ραντεβού, λόγω της διακοπής συνεργασίας των ιδιωτικών μικροβιολογικών εργαστηρίων της Κω με τον ΕΟΠΥΥ.
Λύσαμε όλα τα προβλήματα; Όχι. Έχουμε κάνει όμως μεγάλη πρόοδο μέσα σε ένα έτος; Και ο πλέον σκληρός μου επικριτής δεν μπορεί να μην το αναγνωρίζει αυτό. Το ΕΣΥ αλλάζει και γίνεται διαρκώς καλύτερο».

Πηγή: protothema.gr

Διαβάστε ακόμη

Συνάντηση της Ένωσης Αξιωματικών Αστυνομίας Νοτίου Αιγαίου με τον Υφυπουργό Προστασίας του Πολίτη

Γιάννης και Άννα. Τα δίδυμα αδέλφια από τη Ρόδο που πέτυχαν κορυφαία βαθμολογία πάνω από 19.300 μόρια στις Πανελλήνιες

Ο Γ. Κορωναίος ορκίζεται αύριο περιφερειακός σύμβουλος

Η ΣΑΕΚ Τουρισμού Νοτίου Αιγαίου – Ρόδος ανέδειξε τη γαστρονομική αξιοποίηση των ξενικών ειδών στην ΕΡΤ3

«Αντώνης Καμπουράκης: «Περήφανοι για την προσπάθεια των μαθητών μας στις Πανελλαδικές. Κανένα αποτέλεσμα δεν είναι το τέλος της διαδρομής »

Μήνυμα της Αντιδημάρχου Παιδείας & Δια Βίου Μάθησης Σταματίας Γιαννέλη για την ανακοίνωση των βαθμολογιών των πανελλαδικών εξετάσεων

Μ. Κόνσολας: Η λειψυδρία αφορά όλα τα νησιά και πρέπει να αποτελέσει κορυφαία προτεραιότητα

Κλειστές οι οδοί Πέλλας και Φιλίππων στις 26 και 27 Ιουνίου λόγω εργασιών ασφαλτόστρωσης