Τους σεισμούς τους συνηθίσαμε. Τους τρομο-σεισμολόγους όχι ακόμα

Τους σεισμούς τους συνηθίσαμε. Τους τρομο-σεισμολόγους όχι ακόμα

Τους σεισμούς τους συνηθίσαμε. Τους τρομο-σεισμολόγους όχι ακόμα

Μιχάλης Μαστής

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1841 ΦΟΡΕΣ

Με τους σεισμούς μάθαμε να ζούμε. Δεν τρομάζουμε. Με τους κομπογιαννίτες που παριστάνουν τους μελλοντολόγους, δεν θα μπορέσουμε ποτέ να το συνηθίσουμε.

Ένας τέτοιος, Τούρκος στην καταγωγή, κατάφερε να μας κάνει όλους εμάς Τούρκους από… θυμό, προβλέποντας τάχα μου σεισμό της τάξης των 9, 10 ή 11 Ρίχτερ μέσα στα επόμενα χρόνια(!) ανάμεσα σε Ρόδο και Τουρκία! Μπέρδεψε τα Ρίχτερ με τα Μποφόρ; Ποιος ξέρει.

Και να οι αναπαραγωγές και τα… copy-paste, από τους αντίστοιχους τρομοφάγους, ανά τη χώρα μας. Και να τα σενάρια κι οι… εικασίες του χάους. Δεν ήθελαν και πολύ δα, είναι η αλήθεια.

Το αποτέλεσμα ποιο ήταν; Να τρομάξουν μια μερίδα κόσμου (όσους ακόμα δεν τους έχουν πάρει χαμπάρι) για να τους κατατάσσουν εκεί που πρέπει.

Την επόμενη φορά που ο τούρκος – σεισμολόγος υποτίθεται- θα αναποδογυρίσει το φλιτζάνι του καφέ του για να μας πει την ένταση ενός τρομακτικού σεισμού που θα εκδηλωθεί σε… τρία τέρμινα, ας τον αφήσουμε στην ησυχία του.

Πρώτον, γιατί επιστημονικά δεν επιβεβαιώνεται από κανέναν σοβαρό επιστήμονα η κομπογιαννίτικη αυτή πρόβλεψη και δεύτερον επειδή τα τελευταία 30 – 40 χρόνια, η Ρόδος και τα υπόλοιπα νησιά μας είναι δομημένα με ισχυρό αντισεισμικό κανονισμό για να αντέχουν!

Και στα Ρίχτερ και πολύ περισσότερο στις προβλέψεις των τσαρλατάνων!

Διαβάστε ακόμη

Σοβαρά προβλήματα ασφάλειας για πεζούς στην τουριστική περιοχή της Λάρδου

Ο δήμος Ρόδου προμηθεύεται λεωφορεία…

Προσοχή στα spoof calls

Ξύπνησαν αναμνήσεις στους παλιούς Ροδίτες τα εγκαίνια της «Περβόλας»

…Έτοιμος ο Νίκος Τσουκαλάς!

H «κλειστή πόρτα»

Συνεχιζόμενη δυσοσμία στην οδό Μεγ. Κωνσταντίνου

Καλά πήγε ο Μάιος, ελπίζουμε να πάει καλά και ο Ιούνιος!