Στην εντατική του Νοσοκομείου μετά από τροχαίο συμπολίτης μας - Έκκληση για αίμα

Στην εντατική του Νοσοκομείου μετά από τροχαίο συμπολίτης μας - Έκκληση για αίμα

Στην εντατική του Νοσοκομείου μετά από τροχαίο συμπολίτης μας - Έκκληση για αίμα

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 12413 ΦΟΡΕΣ

Στην εντατική του Νοσοκομείου της Ρόδου νοσηλεύεται ο συμπολίτης μας Οδυσσέας Αθανασούλας, ο οποίος τραυματίστηκε πολύ σοβαρά σε τροχαίο ατύχημα που σημειώθηκε το βράδυ της Πέμπτης στην περιοχή του Αρχαγγέλου. 

Ο συμπολίτης μας εργάζονταν ως οδηγός στην εταιρία οδικής βοήθειας ΑΦΟΙ ΣΙΕΧ και μετά το τέλος της βάρδιας του, μετέβη στην περιοχή του Αρχαγγέλου προκειμένου να επισκεφθεί συγγενικό του πρόσωπο που γιόρταζε. Τότε σημειώθηκε το τροχαίο ατύχημα (πλαγιομετωπική σύγκρουση) με αποτέλεσμα να τραυματιστεί σοβαρά.

Σε ανάρτησή του ο Μουσταφά Σιέχ αναφέρει ότι ο ο Οδυσσέας Αθανασούλας, που νοσηλεύεται στην εντατική του Νοσοκομείου της Ρόδου, χρειάζεται αίμα, καλώντας έτσι τους συμπολίτες νας να βοηθήσουν.

 

Διαβάστε ακόμη

Παρουσίαση του νέου βιβλίου του Πάνου Σόμπολου από τον Δικηγορικό Σύλλογο Ρόδου

Γυρίσματα σε Σαντορίνη και Ρόδο για τη διεθνή τηλεοπτική σειρά “Supercruising: Life at Sea S2”

Εκλογές για την ανάδειξη αιρετών εκπροσώπων στο Πρωτοβάθμιο Υπηρεσιακό Συμβούλιο της 2ης ΔΥΠΕ

Ξενοδοχοϋπάλληλοι Ρόδου προς τους τουρίστες: «Η πραγματικότητά πίσω από την καρτ ποστάλ»!

Και επίσημα δήμαρχος Λειψών η Ευαγγελίστρια Λαουντού

Νοσοκομείο Αττικόν: 90χρονος αποπειράθηκε να μπει στο δωμάτιο της Μάρως Κοντού με μαχαίρι

Έφυγε από τη ζωή ο Μανώλης Διακομανώλης - Θλίψη και συγκίνηση σε Ρόδο και Κάρπαθο

Γιάννης Παππάς: Θωρακίζουμε τα Δωδεκάνησα απέναντι στη λειψυδρία»