Κώστας Σπανός, πρόεδρος ΕΣΡ: «Δεν μπορεί να μιλάμε για εμπειρίες επισκεπτών και να υπάρχει τόση ασχήμια!»

Κώστας Σπανός, πρόεδρος ΕΣΡ: «Δεν μπορεί να μιλάμε για εμπειρίες επισκεπτών και να υπάρχει τόση ασχήμια!»

Κώστας Σπανός, πρόεδρος ΕΣΡ: «Δεν μπορεί να μιλάμε για εμπειρίες επισκεπτών και να υπάρχει τόση ασχήμια!»

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1830 ΦΟΡΕΣ

Σκληρή κριτική σε ό,τι αφορά τον καθαρισμό οικοπέδων αλλά και την κατάσταση που επικρατεί σε ακίνητα του υπουργείου Πολιτισμού ασκεί ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Ρόδου, Κώστας Σπανός.

Με ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και με παράθεση σχετικής φωτογραφίας που αποτυπώνει χορταριασμένα αρκετά σημεία στην τάφρο και στη Μεσαιωνική Πόλη, απευθύνει διάφορα ερωτήματα, αναφέροντας τα εξής:

«Εκείνος ο νόμος για τα ακαθάριστα οικόπεδα έχει εφαρμογή μόνο στα οικόπεδα των ιδιωτών ή και στα οικόπεδα που κατέχουν κρατικοί οργανισμοί, όπως π.χ. το υπουργείο Πολιτισμού;
Διότι όχι μόνο αυτό το σημείο είναι σε αυτό το χάλι, αλλά και στο πράσινο έκτρωμα στο Μόντε Σμιθ, καθώς και σε πολλά μνημεία.

Η σημερινή φωτογραφία είναι επίσης χαρακτηριστική για την ασχήμια που επικρατεί σχεδόν απ’ άκρη σε άκρη! Είναι η ασχήμια της αδιαφορίας, της παραίτησης της παράδοσης και της εγκατάλειψης.

Και μην μου πει κανείς ότι τα χόρτα δεν βρίσκονται εκεί εδώ και 4-5 μήνες. Πάνω στα τείχη έχουν φυτρώσει ολόκληρα δέντρα.
Προφανώς, όμως, για να υπάρχουν εκεί τόσο καιρό είτε δεν έχει διαπιστωθεί η ύπαρξή τους από κανέναν είτε απλά υπάρχει αδιαφορία, γραφειοκρατία, κωλυσιεργία.

Ο πολίτης δεν μπορεί να παρέμβει, να τα φτιάξει, γιατί θα βρει τον μπελά του. Φυσικά, το σημείο δεν είναι το μόνο που είναι έτσι!

Το σημείο θα μπορούσε να αποτελεί έναν υπέροχο χώρο θέασης, ή περιπάτου, αλλά δεν είναι, με τις ευθύνες του πώς, του γιατί και ποιων να είναι γνωστές. Δεν μπορεί να μιλάμε για εμπειρίες επισκεπτών και να υπάρχει τόση ασχήμια!

Ασχήμια στους δρόμους με τις λακκούβες και τα σαμάρια, ασχήμια στους βρώμικους τοίχους, στα κτήρια-χαλάσματα, στα χαλασμένα φανάρια, στα εγκαταλελειμμένα πάρκα κ.λπ., κ.λπ., κ.λπ.

Η σημερινή φωτογραφία, όπως και αρκετές προηγούμενες, είναι για όλη αυτή την ασχήμια, την αδιαφορία, την εγκατάλειψη και την παρακμή που μας περιβάλλει και, δυστυχώς, έχουμε συνηθίσει και ανεχόμαστε.

Και δεν προβάλω τον τουρισμό και την εμπειρία ως αφορμή βελτίωσης, καθώς θεωρώ ότι οι πόλεις πρώτα πρέπει να είναι ευπρεπείς για τους μόνιμους κατοίκους τους και μετά για όλους τους άλλους.

Επίσης, η κατάσταση και οι εικόνες που βιώνουμε είναι προϊόν χρόνιας εγκατάλειψης, αδιαφορίας και συμβολής των πολιτών με τη συμπεριφορά ή την ανοχή τους».

Διαβάστε ακόμη

Νοσοκομείο Αττικόν: 90χρονος αποπειράθηκε να μπει στο δωμάτιο της Μάρως Κοντού με μαχαίρι

Έφυγε από τη ζωή ο Μανώλης Διακομανώλης - Θλίψη και συγκίνηση σε Ρόδο και Κάρπαθο

Γιάννης Παππάς: Θωρακίζουμε τα Δωδεκάνησα απέναντι στη λειψυδρία»

Έφυγε από τη ζωή ο πρώην πάρεδρος της Αγίας Μαρίνας, Μηνάς Ασπράς

Πραγματοποιήθηκε η πρώτη σύσκεψη εργασίας, παρουσία του νέου Γενικού Γραμματέα Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, Φώτη Μάγγου

Συνάντηση του υπουργού Προστασίας του Πολίτη, Μ. Χρυσοχοΐδη με την πρέσβη της Αυστραλίας στην Ελλάδα, Alison Duncan

Προσωρινά κρατούμενη η 23χρονη για τις τηλεφωνικές απάτες

Φίλιππος Φιλίππου: Αρχοντικό Χασάν Μπέη: Όταν η ιστορία ξαναβρίσκει τη μορφή της από ψηλά