Πιθανή «μετακόμιση» της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας στο στρατόπεδο του Μόντε Σμίθ ανακοίνωσε ο δήμαρχος Ρόδου

Πιθανή «μετακόμιση» της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας στο στρατόπεδο του Μόντε Σμίθ ανακοίνωσε ο δήμαρχος Ρόδου

Πιθανή «μετακόμιση» της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας στο στρατόπεδο του Μόντε Σμίθ ανακοίνωσε ο δήμαρχος Ρόδου

Κυριακή Πετρίδου

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 4647 ΦΟΡΕΣ

Εξελίξεις στο θέμα της μετεγκατάστασης της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Ρόδου, το οποίο συζητιέται εδώ και δεκαετίες, ανακοίνωσε πριν από λίγο, κατά την συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, ο δήμαρχος Ρόδου Αλέξανδρος Κολιάδης ο οποίος είπε ότι βρίσκονται σε προχωρημένες συζητήσεις για να μετακομίσει σε τμήμα του στρατοπέδου στο Μόντε Σμίθ.

Όπως είπε ο Δήμαρχος, αυτό σημαίνει μεγάλη αποσυμφόρηση του κέντρου καθώς δεν θα περνάνε πλέον από εκεί τα πυροσβεστικά οχήματα. Έκανε επίσης γνωστό ότι οι πρώτες αντιδράσεις τόσο από πλευράς στρατού όσο και από την πυροσβεστική υπηρεσία είναι θετικές.

 

Διαβάστε ακόμη

Στο Κεντρικό Συμβούλιο Υγείας συμμετέχει ο ροδίτης χειρουργός Κώστας Κουτσόπουλος

Η «Περβόλα» αποκαλύπτεται στον φακό του Φίλιππου Φιλίππου: Ένα κρυμμένο κόσμημα 75 ετών στην καρδιά της Ρόδου

Μιχάλης Θωμάτος: "Η πρόληψη των πυρκαγιών αποτελεί ευθύνη όλων"

Νικητιάδης για Κάλυμνο στον Υπ. Ναυτιλίας: «Περιμένετε, να κουραστώ; Δε θα κουραστώ να φέρνω τα θέματα της Καλύμνου στη Βουλή»

Η οικιακή κομποστοποίησηκαι ό,τι πιο greenθα κάνεις φέτος συνεχίζει το ταξίδι της στα νησιά του Νοτίου Αιγαίου

Χωρίς νερό θα μείνει για 7 ώρες αύριο Τρίτη 23 Ιουνίου η Ιαλυσός

Φιλαρμονική Κώων: Παρέλαση στην Κω για την Ευρωπαϊκή Ημέρα Μουσικής

Ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη για το Qatargate