Οι νικητές στους «Νέους Κυβερνήτες» του ΑΣΙΑΘ Ρόδου, στο φινάλε του 2025

Οι νικητές στους «Νέους Κυβερνήτες» του ΑΣΙΑΘ Ρόδου, στο φινάλε του 2025

Οι νικητές στους «Νέους Κυβερνήτες» του ΑΣΙΑΘ Ρόδου, στο φινάλε του 2025

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 592 ΦΟΡΕΣ

Το σκάφος MARIA-ELECTRA με κυβερνήτες τους Σάββα Αγγελινιό και Γιώργο Σαράντη στην κατηγορία ORC1 και το ΜΟΥΣΜΟΥΛΟ, με κυβερνήτη τον Βασίλη Καρκαλιανίδη στην κατηγορία ORC2, κέρδισαν το σαββατοκύριακο τον τελευταίο αγώνα του πρωταθλήματος του Αθλητικού Συλλόγου Ιστιοπλόων Ανοικτής Θάλασσας Ρόδου για το 2025.

Στον αγώνα των «Νέων Κυβερνητών» έτρεξαν οκτώ συνολικά σκάφη, με τους συμμετέχοντες να καλύπτουν συνολικά τη διαδρομή Ρόδος-Πανορμίτης (Σάββατο)-Ρόδος (Κυριακή). Με ιδανικό αέρα για ιστιοπλοΐα στην θαλάσσια περιοχή μας, η τελική σειρά τερματισμού των σκαφών στις δύο κατηγορίες, ήταν η εξής:

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ORC 1
1.MARIA-ELECTRA (ΣΑΒΒΑΣ ΑΓΓΕΛΙΝΙΟΣ - ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΑΡΑΝΤΗΣ)
2.APOLLON (ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΣΙΤΣΕΚΛΗΣ)
3.PANORMITIS (ΜΕΡΚΟΥΡΗΣ ΚΡΑΝΙΔΗΣ)
4.BLUE SHARK (ΜΕΛΕΤΗΣ ΦΩΤΗΣ)
5.ARMIDA (ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΙΧΑΛΑΚΗΣ)

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ORC 2
1.MOUSMOULO (ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΡΚΑΛΙΑΝΙΔΗΣ)
2.GORGO (ΝΙΚΗΤΑΣ ΓΕΩΡΓΑΣ)
3.O PANORMITIS (ΣΩΤΗΡΗΣ ΔΟΥΡΑΚΑΣ)

Διαβάστε ακόμη

Από 5 έως 10 Ιουλίου θα γίνει φέτος ο ιστιοπλοϊκός αγώνας «Rodos Cup»

Ο Σπύρος Κασιμάτης πρώτη μεταγραφή του Αστέρα Παστίδας

Ios Futures: Ιστορικό ασημένιο μετάλλιο για Ντάλλα και Χατζηνικολάου

Ο Χρήστος Χωρίτης νέος προπονητής του Ορφέα

Τένις: Συνάντηση της Ειρήνης Μπεκιάρη, μέσω της Εθνικής, με τη Μαρία Σάκκαρη!

Η εικόνα και η βαθμολογία στο Εργασιακό Κύπελλο μπάσκετ

Στην κορυφή ο Ροδήλιος στην αντοχή του Πανελλήνιου ποδηλασίας στη Στυλίδα

Πέντε νέα μετάλλια για τα Δωδεκάνησα στο Πανελλήνιο ποδηλασίας στη Στυλίδα