Μάκης Ιγγλέσης: «Ποιοι θα ρισκάρουν ξανά το μέλλον της Δωδεκανησιακής Ναυτιλίας;»
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 489 ΦΟΡΕΣ
Με αφορμή το άρθρο του συμπολίτη μας Δημήτρη Κούκουλα, το οποίο δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα μας στις 4/10, και έθιξε το κρίσιμο θέμα του μονοπωλίου στις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες, ο κ. Μάκης Ιγγλέσης, με επιστολή του, εκφράζει την αντίθεσή του στις απόψεις του κ. Κούκουλα.
Εστιάζοντας σε ζητήματα που σχετίζονται με το παρελθόν της ναυτιλιακής εταιρείας ΔΑΝΕ Sea Line και τις επιπτώσεις του μονοπωλιακού καθεστώτος στην ακτοπλοΐα, ο κ. Ιγγλέσης αναλύει τη δική του στάση απέναντι στο φλέγον ζήτημα και θέτει ερωτήματα που αγγίζουν τα συμφέροντα των Δωδεκανησίων συμπολιτών μας.
Ακολουθεί το κείμενο που απέστειλε στη «Ροδιακή»:
«Με αφορμή το άρθρο του συμπολίτη μας Δημήτρη Κούκουλα που δημοσιεύθηκε στην έγκριτη εφημερίδα σας στις 4/10, στη στήλη “ΑΠΟΨΕΙΣ”, με τίτλο: “Είναι χρέος όλων μας να σπάσουμε το μονοπώλιο στις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες”, επιθυμώ να εκφράσω τη δική μου άποψη.
Διάβασα, έκπληκτος, το άρθρο του συμπολίτη μας Δημήτρη Κούκουλα και ομολογώ ότι έμεινα έκπληκτος.
Και την έκπληξή μου αυτή την τεκμηριώνω με τα εξής:
1ο) Γράφει ότι για ανεξήγητο λόγο αποσιώπησε ο Ροδιακός λαός το Βατερλό της ΔΑΝΕ Sea Line.
Όχι, κατηγορηματικά όχι, γιατί ουδείς το αποσιώπησε.
Γνωρίζουμε όμως τι έγινε στην ΔΑΝΕ Sea Line με τα αχόρταγα τρωκτικά που κατάπιαν τα κεφάλαια και τις μετοχές του Δωδεκανησιακού λαού.
2ο) Γνωρίζουμε την παραγγελία του καινούργιου υπερσύγχρονου πλοίου που κατασκευάζονταν σε ναυπηγεία του εξωτερικού, μόνο που αυτό το περιβόητο απόκτημα της ΔΑΝΕ Sea Line ήταν μόνο σε μακέτα.
Όπως επίσης, δεν μπορούμε να ξεχάσουμε και τα γελοία τεχνάσματα που χρησιμοποίησαν οι αρουραίοι της τότε ΔΑΝΕ για να γλυτώσουν.
Ναι, πράγματι τα ναύλα της ακτοπλοΐας είναι όχι απλώς ακριβά, αλλά πανάκριβα. Και αυτό το νιώθω βαθιά μέσα στο ...πετσί... μου, (όπως το νιώθουν όλοι οι Δωδεκανήσιοι συμπολίτες μου), παρ' όλο που έχω εκπτωτική κάρτα της Blue Star λόγω των συχνών ταξιδιών που κάνω στην Αθήνα.
Ενδεικτικά αναφέρω ότι καμπίνα και αυτοκίνητο μετά επιστροφής πληρώνω 498 ευρώ, με έκπτωση παρακαλώ 40% στο αυτοκίνητο και 20% στη μονόκλινη καμπίνα. Και φυσικά δεν μου περισσεύουν, αφού είμαι συνταξιούχος του Δημοσίου.
Ερωτώ, όμως:
-Ποιοι θα είναι αυτοί οι γενναίοι συμπολίτες μου που θα ξανακτίσουν εκ του μηδενός έναν νέο σύγχρονο Δωδεκανησιακό στόλο;
-Ποιοι θα είναι αυτοί που θα βάλουν αυτά τα κολοσσιαία κεφάλαια;
-Υπάρχουν;
-Και εάν ναι, (πράγμα απίθανο), θα ρισκάρουν τα χρήματά τους;
-Και ποιος; Ερωτώ ποιος συμπολίτης μας θα εμπιστευτεί ξανά τη νέα αυτή Δωδεκανησιακή Ναυτιλιακή Εταιρεία, να δώσει από το υστέρημά του αγοράζοντας μετοχές, έχοντας πάντα στο μυαλό του το “κανόνι της ΔΑΝΕ”;
Η πτώμα της ΔΑΝΕ λοιπόν καλό θα είναι να παραμείνει βαθιά θαμμένο και να μην έχουμε νεκρανάσταση με τα γνωστά τραγικά αποτελέσματα.
Με Εκτίμηση,
Μάκης Ιγγλέσης»