Οι ταχυδρόμοι της Ρόδου εκπέμπουν ξανά SOS

Οι ταχυδρόμοι της Ρόδου εκπέμπουν ξανά SOS

Οι ταχυδρόμοι της Ρόδου εκπέμπουν ξανά SOS

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1577 ΦΟΡΕΣ

Με πέντε διανομείς - ταχυδρόμους (από τους 7 που τους είχαν αφήσει) έμεινε ολόκληρη η πόλη της Ρόδου και τα Κοσκινού μετά από απόφαση των… φωστήρων των ΕΛΤΑ των Αθηνών. Το αποτέλεσμα; Καθυστερήσεις στους παραλήπτες, ψυχολογική πίεση στους εργαζόμενους με ασφυκτικά και παράλογα χρονοδιαγράμματα.

Ο στόχος; Να περάσει και το τελευταίο κομμάτι των ΕΛΤΑ στα χέρια ιδιωτών όπως όλα δείχνουν. Μονάδες κλείνουν, εργαζόμενοι εξοντώνονται και πάει λέγοντας.

Ο πρόεδρος των ΕΛΤΑ στη Ρόδο κος Χάρης Μιχαηλίδης, επιβεβαίωσε όλα όσα σχεδιάζονται για εμάς, χωρίς εμάς.

Κι είναι απορίας άξιο, η Πανελλήνια Ομοσπονδία των εργαζομένων στα ΕΛΤΑ, ξέρει τι γίνεται εδώ στη Ρόδο; Κι αν ξέρει, τι έχει πράξει μέχρι σήμερα;

Κεντρική φώτο: Φώτο αρχείου

Διαβάστε ακόμη

Ρόδος: Οι καθαρισμοί και οι αποψιλώσεις συνεχίζονται…

Η αλλαγή νοοτροπίας, το πρώτο βήμα

Αγωνία για το μέλλον των Κέντρων Πρόληψης

Φαρμακευτικό και υγειονομικό υλικό στο Β΄ Λιμενικό Φυλάκιο Ρόδου από τον Φαρμακευτικό Σύλλογο Δωδεκανήσου

Εκτεταμένο πρόγραμμα ασφαλτοστρώσεων από τον δήμο Ρόδου

Δημόσια κλήρωση για τις θέσεις στη λαϊκή αγορά του Αγίου Δημητρίου

Συνεχής επαγρύπνηση και προσοχή!

Επανεκλογή Στ. Σκάρου στην προεδρία του Τμήματος HJ-33 ΑΧΕΠΑ Ρόδου