Ερώτηση του βουλευτή Δωδεκανήσου Βασίλη Α. Υψηλάντη για την, επί τρίτη συνεχή χρονιά, μερική αναστολή λειτουργίας του Αεροδρομίου Ρόδου

Ερώτηση του βουλευτή Δωδεκανήσου Βασίλη Α. Υψηλάντη για την, επί τρίτη συνεχή χρονιά, μερική αναστολή λειτουργίας του Αεροδρομίου Ρόδου

Ερώτηση του βουλευτή Δωδεκανήσου Βασίλη Α. Υψηλάντη για την, επί τρίτη συνεχή χρονιά, μερική αναστολή λειτουργίας του Αεροδρομίου Ρόδου

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 232 ΦΟΡΕΣ

Ερώτηση προς τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κατέθεσε ο βουλευτής Δωδεκανήσου της Νέας Δημοκρατίας και Α΄ κοσμήτορας της Βουλής των Ελλήνων, κ. Βασίλης – Νικόλαος Υψηλάντης, ζητώντας εξηγήσεις για τη συνεχιζόμενη, για τρίτη χρονιά, μερική αναστολή λειτουργίας του Διεθνούς Αερολιμένα Ρόδου «Διαγόρας» κατά τη χειμερινή περίοδο.

Σύμφωνα με δημοσιεύματα του τοπικού Τύπου, η Fraport Greece αποφάσισε την αναστολή λειτουργίας του αεροδρομίου κάθε Τρίτη από τις 6 μ.μ. έως τις 6 μ.μ. της Τετάρτης, για το διάστημα 18 Νοεμβρίου 2025 έως 24 Μαρτίου 2026, προκειμένου να πραγματοποιηθούν εργασίες συντήρησης. Το ίδιο καθεστώς είχε εφαρμοστεί και τις δύο προηγούμενες χρονιές.

Ο κ. Υψηλάντης επισημαίνει ότι η Ρόδος, ως νησί απομακρυσμένο από την ηπειρωτική χώρα, είναι απολύτως εξαρτημένη από τα εναέρια μέσα μεταφοράς, ειδικά κατά τους χειμερινούς μήνες, όταν οι καιρικές συνθήκες συχνά επιβάλλουν απαγορεύσεις απόπλου.

«Η διακοπή των πτήσεων, έστω και για μία ημέρα εβδομαδιαίως, σημαίνει ότι το νησί και οι κάτοικοί του παραμένουν αποκλεισμένοι», σημειώνει χαρακτηριστικά. Παράλληλα, η μερική αναστολή λειτουργίας επηρεάζει την τουριστική δραστηριότητα που διατηρείται, έστω και σε χαμηλότερα επίπεδα, κατά τη χειμερινή περίοδο.

Στην Ερώτησή του, ο βουλευτής Δωδεκανήσου ζητά να διευκρινιστεί:

  • Αν έχει εγκριθεί από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) ή την Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας (ΑΠΑ) η μερική αναστολή, δεδομένου ότι αφορά περίοδο άνω των 10 ωρών εντός ωραρίου λειτουργίας.
  • Αν τα επικείμενα έργα εντάσσονται στο εγκεκριμένο Ρυθμιστικό Σχέδιο ή πρόκειται για ετήσιες εργασίες συντήρησης.
  • Αν εξετάστηκαν εναλλακτικά ωράρια εργασιών (π.χ. νυχτερινά ή μικρότερης διάρκειας).
  • Ποιο είναι το πλήρες χρονοδιάγραμμα και η ημερομηνία ολοκλήρωσης των έργων, καθώς η ετήσια επανάληψη του μέτρου δείχνει να καθιερώνει μια πρακτική που δημιουργεί μόνιμο πρόβλημα πρόσβασης για τη Ρόδο.

Ο κ. Βασίλης Α. Υψηλάντης τόνισε:

«Η Ρόδος δεν μπορεί να μετατρέπεται κάθε χειμώνα σε νησί με περιοδική πρόσβαση. Το αεροδρόμιο αποτελεί ζωτικής σημασίας υποδομή για τους κατοίκους, την οικονομία και τον τουρισμό του νησιού. Οι απαραίτητες εργασίες συντήρησης οφείλουν να γίνονται με τρόπο που να μην αποκλείει το νησί από τον υπόλοιπο χρόνο, ιδίως όταν υπάρχουν εναλλακτικά χρονικά περιθώρια ή τεχνικές λύσεις.»

Διαβάστε ακόμη

Ερώτηση στη Βουλή από την Ελληνική Λύση για τις καθυστερημένες αποζημιώσεις στις πληγείσες επιχειρήσεις της Ρόδου

Ο Βασίλης Α. Υψηλάντης θέτει τα ζητήματα της παράνομης αλίευσης από τουρκικά σκάφη, εντός των χωρικών μας υδάτων

Γιάννης Παππάς: «Η νησιωτική Ελλάδα χρειάζεται δίκαιες πολιτικές και μειωμένους συντελεστές Φ.Π.Α.»

Παρέμβαση του Μάνου Κόνσολα για να καλυφθεί η κενή θέση νηπιαγωγού στην Αστυπάλαια και να λειτουργήσει το Ολοήμερο Νηπιαγωγείο

Την αύξηση της χρηματοδότησης για την «πράσινη» μετάβαση του λιμανιού της Ρόδου, ζήτησε η Μίκα Ιατρίδη από τα συναρμόδια υπουργεία

Μάνος Κόνσολας: «Παρατείνεται έως τον Σεπτέμβριο του 2026 η προθεσμία για την εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του Δημοσίου»

Υποψηφιότητα στην ηγεσία της Δ.Ε.Ε.Π. Δωδεκανήσου ανακοίνωσε η Έφη Χαραλαμποπούλου

Γιάννης Παππάς: «Η 80ή ΑΔΤΕ, προπύργιο ασφάλειας και εθνικής υπερηφάνειας»