Τεράστιο «διπλό» για τον Διαγόρα στα Βριλήσσια
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 744 ΦΟΡΕΣ
Νίκη με 1-0 . O Μπλατσιώτης απόκρουσε πέναλτι στο 81’
Ο Γ.Σ. Διαγόρας πέτυχε μια από τις πιο σημαντικές νίκες της φετινής του πορείας, επικρατώντας με 1-0 του Κένταυρου στα Βριλήσσια, σε αναμέτρηση της 11ης αγωνιστικής που ολοκλήρωσε τον α’ γύρο του 5ου ομίλου της Γ’ Εθνικής. Μια νίκη που δεν έχει απλώς βαθμολογικό αντίκτυπο, αλλά δίνει ουσιαστικό προβάδισμα παραμονής και αλλάζει την ψυχολογία ενόψει της δύσκολης συνέχειας.
Οι «κυανέρυθροι» μπήκαν αποφασισμένοι, ψάχνοντας το αποτέλεσμα που θα τους ξεκολλούσε από την επικίνδυνη ζώνη και θα τους επέτρεπε να ανασάνουν βαθμολογικά. Το παιχνίδι είχε ένταση, κλειστές άμυνες και λίγες μεγάλες φάσεις στο πρώτο μέρος, με τον Διαγόρα να δείχνει πιο συγκροτημένος στο δεύτερο ημίχρονο.
Η λύση ήρθε στο 70’, όταν ο Χότζα εκμεταλλεύτηκε την αμυντική αδράνεια των γηπεδούχων και με ψύχραιμο τελείωμα έδωσε προβάδισμα στον Διαγόρα, βάζοντας τις βάσεις για το πρώτο φετινό εκτός έδρας «διπλό». Από εκείνο το σημείο και μετά, ο Κένταυρος βγήκε μπροστά για την ισοφάριση, αλλά βρήκε μπροστά του τον άνθρωπο του αγώνα: τον τερματοφύλακα Πρόδρομο Μπλατσιώτη.
Στο 81’, οι γηπεδούχοι κέρδισαν πέναλτι, όμως ο Μπλατσιώτης με εντυπωσιακή απόκρουση κράτησε το 0-1, χαρίζοντας ουσιαστικά τη νίκη στην ομάδα του και «σφραγίζοντας» την εξαιρετική του εμφάνιση.
Με αυτό το αποτέλεσμα, ο «γηραιός» ολοκληρώνει τον α’ γύρο με ιδανικό τρόπο. Απομακρύνεται από τις τελευταίες θέσεις, κερδίζει ψυχολογία και δείχνει πως έχει τις δυνατότητες να συνεχίσει με μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση στο δεύτερο μισό του πρωταθλήματος.

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News