Ο δήμος έσβησε γκράφιτι… 140 φορές!

Ο δήμος έσβησε γκράφιτι… 140 φορές!

Ο δήμος έσβησε γκράφιτι… 140 φορές!

Κυριακή Πετρίδου

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1588 ΦΟΡΕΣ

Ούτε 10, ούτε 20, αλλά…140 φορές χρειάστηκε να παρέμβουν οι υπηρεσίες του δήμου της Ρόδου την τελευταία διετία για καθαρισμούς γκράφιτι περιμετρικά του γηπέδου, στην «Ακαδημία», τη Νέα Αγορά, στην περίφραξη του παλαιού νοσοκομείου καθώς και έξω από σχολεία (σ.σ. όπως η «Οικοκυρική» και η «Καπνοβιομηχανία») σε αγάλματα κι αλλού!

Το στοιχείο αυτό, μάλιστα, περιλαμβάνεται στον απολογισμό πεπραγμένων της δημοτικής αρχής για τα έτη 2024 και 2025.

Και μπορεί οι πολίτες, διαχρονικά, να παραπονιούνται ότι οι υπηρεσίες του δήμου είναι… δυσκίνητες όταν χρειάζεται να παρέμβουν σε περιπτώσεις που έχουν να κάνουν με την καθημερινότητά τους-και να έχουν και δίκιο. Όμως, είναι… ασύλληπτο ότι συνεργεία του δήμου, στα οποία απασχολούνται εργαζόμενοι από αυτούς… που του λείπουν, ασχολούνται με την αποκατάσταση φθοράς δημόσιας περιουσίας (σ.σ. μιας και γι’ αυτό πρόκειται) η οποία μάλιστα γίνεται επανειλημμένα. Επίσης, για τις παρεμβάσεις αυτές απαιτείται και ένα κονδύλι το οποίο, βέβαια, εκτός του ότι θα μπορούσε να διατίθεται αλλού, πάλι για την καθημερινότητά μας, στο τέλος δεν χρειάζεται να πούμε ότι το πληρώνουμε όλοι εμείς.

Για να μην αναφερθούμε και στο... αισθητικό αποτέλεσμα της «δράσης» αυτής.

Υ.Γ. Όχι ότι δεν το γνωρίζαμε ότι το φαινόμενο έχει πάρει διαστάσεις-το διαπιστώνουμε όλοι κάθε μέρα. Απλά είναι αλλιώς να το βλέπουμε καταγεγραμμένο επίσημα, με αριθμούς…

Κυρ. Π.

Κεντρική φώτο: ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ

Διαβάστε ακόμη

Δημόσια κλήρωση για τις θέσεις στη λαϊκή αγορά του Αγίου Δημητρίου

Συνεχής επαγρύπνηση και προσοχή!

Επανεκλογή Στ. Σκάρου στην προεδρία του Τμήματος HJ-33 ΑΧΕΠΑ Ρόδου

Ρόδος: Επικίνδυνη λακκούβα στον περιμετρικό δρόμο της Κρεμαστής

Η ανάπλαση των κατασκηνώσεων του Προφήτη Ηλία

Κ. Χαλκιάς: Προσεκτικοί χειρισμοί για το νέο Δικαστικό Μέγαρο

Σοβαρά προβλήματα ασφάλειας για πεζούς στην τουριστική περιοχή της Λάρδου

Ο δήμος Ρόδου προμηθεύεται λεωφορεία…