Αποψιλωμένος ο δήμος Ρόδου σε προσωπικό

Αποψιλωμένος ο δήμος Ρόδου σε προσωπικό

Αποψιλωμένος ο δήμος Ρόδου σε προσωπικό

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 934 ΦΟΡΕΣ

Το προσωπικό του δήμου έχει πραγματικά αποδεκατιστεί από τον «Καλλικράτη» και μετά. Από τους δύο και πλέον χιλιάδες υπαλλήλους που διέθετε ο δήμος στις αρχές εφαρμογής του, το 2011, τώρα έχει μόλις 750-800, πλην ΔΕΥΑΡ και ΔΟΠ αφού, ως γνωστόν, τα περισσότερα από τα Νομικά του Πρόσωπα από τις αρχές της θητείας έχουν ενσωματωθεί στον δήμο.

Χαρακτηριστικό είναι ότι, τα τελευταία χρόνια, στη διεύθυνση πρασίνου, έχουν απομείνει μόλις δυο ανθοκηπουροί για όλο το νησί! Αυτό (σ.σ. όπως και οι αυξημένες ανάγκες), ήταν άλλωστε και ο λόγος που ώθησε τη δημοτική αρχή στη μεγάλη εργολαβία για το πράσινο της πόλης.

Κυρ. Π.

Διαβάστε ακόμη

Ρόδος: Επικίνδυνη λακκούβα στον περιμετρικό δρόμο της Κρεμαστής

Η ανάπλαση των κατασκηνώσεων του Προφήτη Ηλία

Κ. Χαλκιάς: Προσεκτικοί χειρισμοί για το νέο Δικαστικό Μέγαρο

Σοβαρά προβλήματα ασφάλειας για πεζούς στην τουριστική περιοχή της Λάρδου

Ο δήμος Ρόδου προμηθεύεται λεωφορεία…

Προσοχή στα spoof calls

Ξύπνησαν αναμνήσεις στους παλιούς Ροδίτες τα εγκαίνια της «Περβόλας»

…Έτοιμος ο Νίκος Τσουκαλάς!