Ο Γ. Νικητιάδης στις εκδηλώσεις τιμής για την 8η Μαΐου 1945 στη Σύμη

Ο Γ. Νικητιάδης στις εκδηλώσεις τιμής για την 8η Μαΐου 1945 στη Σύμη

Ο Γ. Νικητιάδης στις εκδηλώσεις τιμής για την 8η Μαΐου 1945 στη Σύμη

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 409 ΦΟΡΕΣ

Στις επίσημες εκδηλώσεις του Δήμου Σύμης για την 81η επέτειο από την υπογραφή, στη Σύμη, του Πρωτοκόλλου Παράδοσης των στρατευμάτων κατοχής της Δωδεκανήσου στους Συμμάχους, παρέστη την Παρασκευή 8 Μαΐου 2026 ο Βουλευτής Δωδεκανήσου του ΠΑΣΟΚ KAI υπεύθυνος του ΚΤΕ Ανάπτυξης Γιώργος Νικητιάδης, εκπροσωπώντας τον Πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ Νίκο Ανδρουλάκη.

Η 8η Μαΐου 1945 αποτελεί μία από τις κορυφαίες στιγμές της νεότερης ιστορίας της Δωδεκανήσου. Εκείνη την ημέρα, στη Σύμη, ο Γερμανός στρατιωτικός διοικητής Otto Wagener υπέγραψε την παράδοση των ναζιστικών γερμανικών δυνάμεων στους Συμμάχους, γεγονός που σήμανε το τέλος της γερμανικής κατοχής στη Δωδεκάνησο και άνοιξε τον δρόμο για την απελευθέρωση των νησιών μας.

Ο κ. Νικητιάδης παρέστη στη δοξολογία στον Μητροπολιτικό Ναό Τιμίου Προδρόμου, κατέθεσε στεφάνι στο Ηρώων και παρακολούθησε την παρέλαση των στρατιωτικών και πολιτικών τμημάτων.

Μετά το πέρας των εκδηλώσεων, ο κ. Νικητιάδης δήλωσε:

«Παραβρέθηκα στη Σύμη, σε μια μεγάλη ημέρα για τη Δωδεκάνησο και την Ελλάδα εκπροσωπώντας και τον Πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ Νίκο Ανδρουλάκη. Η 8η Μαΐου 1945 είναι ημέρα μνήμης, τιμής και εθνικής αξιοπρέπειας. Είναι η ημέρα που στη Σύμη γράφτηκε μία από τις πιο λαμπρές σελίδες της ιστορίας των νησιών μας.

Τιμούμε τους ανθρώπους που αγωνίστηκαν, θυσιάστηκαν και κράτησαν όρθια τη Δωδεκάνησο σε δύσκολα χρόνια. Η μνήμη αυτών των αγώνων μάς υπενθυμίζει το χρέος μας να υπερασπιζόμαστε την ειρήνη, τη δημοκρατία, την ελευθερία και την ιστορική αλήθεια.

Η Σύμη, η Δωδεκάνησος και τα νησιά μας συνολικώς αξίζουν τον σεβασμό και την έμπρακτη στήριξη της Πολιτείας και όχι μόνο κατά τη διάρκεια τέτοιων επετείων».

Διαβάστε ακόμη

Συνάντηση της Ένωσης Αξιωματικών Αστυνομίας Νοτίου Αιγαίου με τον Υφυπουργό Προστασίας του Πολίτη

Γιάννης και Άννα. Τα δίδυμα αδέλφια από τη Ρόδο που πέτυχαν κορυφαία βαθμολογία πάνω από 19.300 μόρια στις Πανελλήνιες

Ο Γ. Κορωναίος ορκίζεται αύριο περιφερειακός σύμβουλος

Η ΣΑΕΚ Τουρισμού Νοτίου Αιγαίου – Ρόδος ανέδειξε τη γαστρονομική αξιοποίηση των ξενικών ειδών στην ΕΡΤ3

«Αντώνης Καμπουράκης: «Περήφανοι για την προσπάθεια των μαθητών μας στις Πανελλαδικές. Κανένα αποτέλεσμα δεν είναι το τέλος της διαδρομής »

Μήνυμα της Αντιδημάρχου Παιδείας & Δια Βίου Μάθησης Σταματίας Γιαννέλη για την ανακοίνωση των βαθμολογιών των πανελλαδικών εξετάσεων

Μ. Κόνσολας: Η λειψυδρία αφορά όλα τα νησιά και πρέπει να αποτελέσει κορυφαία προτεραιότητα

Κλειστές οι οδοί Πέλλας και Φιλίππων στις 26 και 27 Ιουνίου λόγω εργασιών ασφαλτόστρωσης