Ξεκίνησαν εργασίες αποκατάστασης στον Νέο Λιμένα Σύμης – Προχωρούν νέες παρεμβάσεις αναβάθμισης
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 175 ΦΟΡΕΣ
Εργασίες αποκατάστασης της βλάβης που είχε παρουσιαστεί στο οδόστρωμα της εισόδου του Νέου Λιμένα Σύμης «Νεκτάριος Σαντορινιός» ξεκίνησαν τις τελευταίες ημέρες, στο πλαίσιο της συνεργασίας του Δήμου Σύμης με το Λιμενικό Ταμείο Νοτίου Δωδεκανήσου.
Η παρέμβαση αφορά σημείο ιδιαίτερης σημασίας για την ασφαλή πρόσβαση και τη λειτουργία της λιμενικής ζώνης και εντάσσεται στον ευρύτερο σχεδιασμό αναβάθμισης των υποδομών του λιμένα. Σύμφωνα με τη δημοτική αρχή, η αποκατάσταση του οδοστρώματος αποτελεί μία από τις παρεμβάσεις που υλοποιούνται σε συνεργασία με το Λιμενικό Ταμείο, με στόχο τη βελτίωση της λειτουργικότητας και της ασφάλειας των εγκαταστάσεων.
Στο πλαίσιο του ίδιου σχεδιασμού έχει ήδη ολοκληρωθεί η κατασκευή νέου κρηπιδώματος στον Νέο Λιμένα, έργο που αναμένεται να ενισχύσει τις δυνατότητες εξυπηρέτησης των πλοίων και την επιχειρησιακή λειτουργία του χώρου.
Καθοριστική χαρακτηρίζεται η συνεργασία των Τεχνικών Υπηρεσιών του Λιμενικού Ταμείου Νοτίου Δωδεκανήσου με τις υπηρεσίες του Δήμου Σύμης. Πρόσφατα πραγματοποιήθηκε αυτοψία από τη Διευθύντρια Τεχνικών Υπηρεσιών του Λ.Τ.Ν.Δ., κατά την οποία καταγράφηκαν και επιβεβαιώθηκαν οι αναγκαίες τεχνικές παρεμβάσεις για τη συνολική αναβάθμιση της περιοχής.
Παράλληλα, έχουν δρομολογηθεί οι διαδικασίες για την επέκταση και ανακατασκευή της στεγασμένης εγκατάστασης του λιμένα, την τοποθέτηση σύγχρονων συστημάτων υποστήριξης της λιμενικής λειτουργίας, καθώς και την προώθηση της κατασκευής νέου κτιρίου Σένγκεν. Το τελευταίο θεωρείται έργο κομβικής σημασίας για την αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών και την ενίσχυση του διεθνούς χαρακτήρα του λιμένα της Σύμης.
Όπως επισημαίνεται από τον Δήμο Σύμης, οι παρεμβάσεις αποσκοπούν στη βελτίωση της εξυπηρέτησης κατοίκων, επισκεπτών και επαγγελματιών, ενώ παράλληλα ενισχύουν τις αναπτυξιακές προοπτικές του νησιού μέσα από τον εκσυγχρονισμό των λιμενικών υποδομών.

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News