Τένις: Προκρίσεις στο διπλό για Αυγέρη και Παπαγαπητού στην Τιμισοάρα
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 112 ΦΟΡΕΣ
Ο Αλέξανδρος Αυγέρης και η Αντωνία Παπαγαπητού, που βρίσκονται στην Τιμισοάρα της Ρουμανίας με το πρόγραμμα της ITF "Grand Slam Player Development", προκρίθηκαν αμφότεροι στα προημιτελικά του διπλού.
Ο Αυγέρης, ο οποίος συνεργάζεται με τον αθλητή από την Σερβία Pavle Stojiljkovic, πέρασαν με walkover τους Ιταλούς Pietro Bertasi και Cesare Cattaneo.
Σήμερα θα μπουν στη μάχη των προημιτελικών, αντιμετωπίζοντας είτε τους Andrei Aurica και David-Andrei Balan, είτε τους Lennox Pataca και David Vasiluta.
Η Παπαγαπητού παίζει με τη Μαλτέζα Maryia Magro, κέρδισαν άνετα τις Ρουμάνες Sonia Alexandra Fluieras και Bianca Elena Maftei με 6-0, 6-1.
Στα προημιτελικά θα αντιμετωπίσουν μια ακόμα ρουμανική ομάδα, τις Νο.3 του ταμπλό, Karina Elena Gabriela Dumitru και Ana Maria Popa Lazar.
Νωρίτερα χθες, ο Αυγέρης αγωνίστηκε στη φάση των "16" του μονού. Προηγήθηκε με σετ, δεν έκλεισε όμως το ματς στο 2ο σετ και γνώρισε την ήττα από τον Ιταλό Alessandro Gallo με 2-6, 7-6 (3), 6-2.
Στον 1ο γύρο ο Αυγέρης είχε πετύχει νίκη με ανατροπή, κερδίζοντας τον Ρουμάνο Matei Sucu με 4-6, 6-3, 6-2.
Η Παπαγαπητού στο μονό έπαιξε στο προκριματικό ταμπλό, όπου πέρασε με bye στον 2ο γύρο, αλλά εκεί ηττήθηκε από την πολύ δυνατή Mara Elena Marincean με 6-4, 6-1.
tennisnews.gr

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News