Κύπρος: Προς συγχώνευση Κυπριακές Αερογραμμές - Eurocypria

Κύπρος: Προς συγχώνευση Κυπριακές Αερογραμμές - Eurocypria

Κύπρος: Προς συγχώνευση Κυπριακές Αερογραμμές - Eurocypria

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 262 ΦΟΡΕΣ

Μονόδρομο χαρακτήρισε εμμέσως πλην σαφώς, τη συγχώνευση των Κυπριακών Αερογραμμών και της Eurocypria, ο υπουργός Οικονομικών της Κύπρου Χαρίλαος Σταυράκης.

Μονόδρομο χαρακτήρισε εμμέσως πλην σαφώς, τη συγχώνευση των Κυπριακών Αερογραμμών και της Eurocypria, ο υπουργός Οικονομικών της Κύπρου Χαρίλαος Σταυράκης μετά από συνάντηση το απόγευμα, με το Διοικητικό Συμβούλιο των Κυπριακών Αερογραμμών στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας.

«Αν δεν γίνει η συγχώνευση και η αναδιάρθρωση, υπάρχουν πάρα πολύ μεγάλες πιθανότητες, να μην έχουμε κυπριακή αεροπορική εταιρεία», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Ο υπουργός είπε ότι το ΔΣ της εταιρείας τον ενημέρωσε για τα οικονομικά αποτελέσματα του α’ εξαμήνου, τα οποία, όπως σημείωσε, «ήταν πάρα πολύ κακά». «Υπάρχει ζημιά που κοντεύει τα 26 εκατ. ευρώ, η οποία σε πολύ μεγάλο βαθμό οφείλεται στη μείωση των εσόδων κατά επιβάτη, λόγω κυρίως του εντεινόμενου ανταγωνισμού σε σημαντικά δρομολόγια της εταιρείας, όπως τα Λάρνακα-Αθήνα και Λάρνακα-Λονδίνο» ανέφερε.

Πρόσθεσε πως οι προοπτικές για ολόκληρο τον χρόνο δεν φαίνονται να είναι αισθητά βελτιωμένες και άρα αναμένεται ότι το 2010 θα κλείσει με μια πολύ μεγάλη ζημιά για τις ΚΑ.

Ο κ. Σταυράκης ανέφερε παράλληλα πως και η Eurocypria για παρόμοιους λόγους αντιμετωπίζει και αυτή προβλήματα ανταγωνισμού και οικονομικής επιβίωσης, εξηγώντας πως είναι γι’ αυτούς τους λόγους που το Υπουργικό Συμβούλιο σε πρόσφατη συνεδρία του έχει αποφασίσει καταρχάς ότι θα πρέπει να συγχωνευθούν οι δυο εταιρείες με ένα τρόπο ο οποίος θα αποφασισθεί.

«Φαίνεται», πρόσθεσε ο κ. Σταυράκης «ότι σε περίπτωση συγχώνευσης των δυο εταιρειών υπάρχουν συνέργιες της τάξης των 12-14 εκατ. ευρώ ετησίως, εξοικονομήσεις όμως οι οποίες δεν φαίνεται να είναι αρκετές για να καλύψουν τις ζημιές ενός νέου σχήματος».

«Αρα», σημείωσε, «το νέο σχήμα θα πρέπει να κάνει κι άλλες περικοπές και να διαμορφώσει ένα νέο επιχειρησιακό σχέδιο στην προσπάθεια να δημιουργηθεί μια νέα βιώσιμη κυπριακή αεροπορική εταιρεία».

Ο υπουργός Οικονομικών ανέφερε ακόμη πως είναι αυτονόητο ότι και η συγχώνευση και το σχέδιο αναδιάρθρωσης θα πρέπει να εγκριθεί και από τις Βρυξέλλες, διότι όπως εξήγησε, κατά πάσα πιθανότητα θα θεωρηθεί ως κρατική ενίσχυση.

Σε ερώτηση κατά πόσο είναι ορατός ο κίνδυνος να κλείσουν και οι δυο εταιρείες, ο υπουργός Οικονομικών απάντησε πως «ο κίνδυνος να κλείσουν και οι δυο εταιρείες αν δεν γίνει η συγχώνευση είναι πάρα πολύ πιθανός, καθώς και οι δυο εταιρείες αντιμετωπίζουν πάρα πολύ σοβαρά οικονομικά προβλήματα».

Σε ερώτηση τέλος για το αν η προσπάθεια είναι να κλείσει το θέμα πριν το τέλος του χρόνου ο κ. Σταυράκης είπε ότι «η προσπάθεια είναι να πάμε στις Βρυξέλλες πολύ νωρίτερα».

Διαβάστε ακόμη

ΔΥΠΑ-ΕΦΚΑ: Καταβολές επιδομάτων άνω των 75 εκατ. ευρώ

Λοκομοτίβα της ελληνικής οικονομίας ο Τουρισμός

Φορολογικές δηλώσεις: 349 ευρώ επιστροφή για 24 στις 100 – 53 είναι μηδενικές

Καταπατημένα ακίνητα: Εξαγορά... και στα χωράφια με εκπτώσεις έως 80%

Επίδομα παιδιού Α21: Κλείνει η πλατφόρμα στις 10 Μαΐου

Ειδική αργία διατραπεζικών συναλλαγών την Πρωτομαγιά

Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων: Iσχυρές αντιδράσεις στην υπερφορολόγηση του κλάδου

Πάσχα: Πόσα θα ξοδέψουν φέτος οι Έλληνες- Μειωμένες δαπάνες για 4 στου­ς 10