Αμυράς για Κακλαμάνη: «ʼλλαξε τα κάγκελα με... θέσεις στάθμευσης»

Αμυράς για Κακλαμάνη: «ʼλλαξε τα κάγκελα με... θέσεις στάθμευσης»

Αμυράς για Κακλαμάνη: «ʼλλαξε τα κάγκελα με... θέσεις στάθμευσης»

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 315 ΦΟΡΕΣ

Ένα τυχαίο περιστατικό τον οδήγησε να δημιουργήσει μια κίνηση πολιτών και να διεκδικήσει τον δήμο Αθηναίων. Πρόκειται για τον Γιώργο Αμυρά, δημοσιογράφο, λάτρη του ποδηλάτου που "επιμένει Αθήνα".

Ένα τυχαίο περιστατικό τον οδήγησε να δημιουργήσει μια κίνηση πολιτών και να διεκδικήσει τον δήμο Αθηναίων. Πρόκειται για τον Γιώργο Αμυρά, δημοσιογράφο, λάτρη του ποδηλάτου που "επιμένει Αθήνα".

Με τον συνδυασμό "Επιμένουμε Αθήνα", συμμετείχε στις δημοτικές εκλογές και δεν τα πήγε καθόλου άσχημα. Χωρίς διαφημίσεις και μεγάλες συγκεντρώσεις, δίχως φυλλάδια και αφίσες κατάφερε να βρεθεί στην τέταρτη θέση, συγκεντρώνοντας ποσοστό 7,37%, αφήνοντας πίσω του κομματικούς υποψηφίους και εκλέγοντας στο νέο δημοτικό συμβούλιο δύο συμβούλους.

"Η αφορμή ήταν απλή", τονίζει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο κ. Αμυράς, "μπροστά από το σπίτι μου υπάρχει ένα μικρό παρκάκι και κάθε μέρα έβλεπα τα κάγκελα που είχε τοποθετήσει ο Αβραμόπουλος για να μην παρκάρουν τα αυτοκίνητα. Τα κάγκελα όμως εμπόδιζαν και την πρόσβαση στο πάρκο και σκεφτόμουν: μα κανείς δεν θα τα βγάλει; Μια μέρα είδα συνεργείο του δήμου να τα ξηλώνουν και είπα: να, ο Κακλαμάνης κάνει δουλειά. Την επομένη όμως είδα ότι άλλο συνεργείο ξεκίνησε τη διαγράμμιση για να δημιουργηθούν θέσεις στάθμευσης. Και τότε σκέφτηκα ότι δεν πάει άλλο, κάτι πρέπει να γίνει. Έτσι πήρα την απόφαση να διεκδικήσω το δήμο".

Όπως τονίζει ο κ. Αμυράς, απλά πράγματα που δεν κοστίζουν θα μπορούσαν να βελτιώσουν την ποιότητα ζωής των πολιτών της Αθηνάς.

"Έχω ταξιδέψει πολύ τόσο στην Ελλάδα όσο και σε πόλεις του εξωτερικού και έχω δει πολλές μικρές παρεμβάσεις που διευκολύνουν τη ζωή των πολιτών", τονίζει και προσθέτει, ότι "δεν είναι δυνατόν μια πόλη να μην είναι προσβάσιμη για όλους τους πολίτες της. Να μην έχει θέσεις στάθμευσης για αναπήρους".

Μάλιστα, ο ίδιος όπως λέει, αν γινόταν δήμαρχος, αυτό που θα εφάρμοζε θα ήταν το ιαπωνικό μοντέλο.

"Στην Ιαπωνία η δημοτική αστυνομία σε όσους παρκάρουν παράνομα δεν δίνει κλήσεις, αλλά τους κολλάει στο παρμπρίζ ένα αυτοκόλλητο που βγαίνει μόνο με ένα ειδικό μηχανάκι που διαθέτει ο δήμος. Έτσι, ο οδηγός δεν μπορεί να μετακινήσει το αυτοκίνητό του και είναι αναγκασμένος να ειδοποιήσει το δήμο. Αυτό είναι αποτρεπτικό για τους οδηγούς στο να παρκάρουν παράνομα και σίγουρα δεν κοστίζει κιόλας".

Ο κ. Αμυράς έχει άποψη και για τη δημοτική αστυνομία, για την οποία είπε ότι θα πρέπει να γίνει πιο ευέλικτη. "Πρέπει οι δημοτικοί αστυνομικοί να ανέβουν στα ποδήλατα και να κινούνται γρήγορα, βοηθώντας τους πολίτες".

Για την προεκλογική του εκστρατεία τόνισε ότι "δεν ξοδέψαμε ούτε ένα ευρώ. Προτιμήσαμε όλη τη δουλειά να την κάνουμε στην ``αγορά``. Αυτή η ``αγορά`` σήμερα είναι το Ιντερνετ. Όλη μας, λοιπόν, η ενημέρωση προς τους πολίτες έγινε μέσω του facebook, του twitter και της ιστοσελίδας μου www.amiras.gr και φυσικά πόρτα με πόρτα".

Για το τι θέση θα πάρει ο ίδιος και ο συνδυασμός "Επιμένουμε Αθήνα", στον δεύτερο γύρο των εκλογών, ο κ. Αμυράς τόνισε ότι "εμείς δεν θα δώσουμε καμιά γραμμή. Η προίκα μας είναι η ανεξαρτησία μας. Οι ψηφοφόροι δεν είναι πρόβατα και αν βγω να τους πω να ψηφίσουν τον έναν ή τον άλλον, τότε δεν θα με πάρουν σοβαρά. Δεν τολμώ σε κανέναν να πω τι θα ψηφίσει, όπως δεν θέλω κανείς να μου πει τι θα ψηφίσω εγώ".

Πάντως, δηλώνει έτοιμος για το πρώτο δημοτικό συμβούλιο, για να κάνει τους στόχους τους πραγματικότητα. "Θέλω τα πέντε Π (Πεζοδρόμια, Ποδήλατα, Πράσινο, Πάρκινγκ, Πολιτισμός) να γίνουν πραγματικότητα. Θα δουλέψω σαν καμικάζι και έχω βάλει ως στόχο σύντομα τα δύο Π (πεζοδρόμια, ποδήλατα) από τα πέντε να γίνουν".

Ο Γιώργος Αμυράς, είναι απόφοιτος της Νομικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών, εργάζεται ως δημοσιογράφος στον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο τα τελευταία 25 χρόνια, ενώ παρουσιάζει την ταξιδιωτική εκπομπή "Μένουμε Ελλάδα". Εργα του, ως θεατρικού συγγραφέα, έχουν ανεβεί σε ανεξάρτητες σκηνές στην Αθήνα, τη Νέα Υόρκη και το Τόκιο. Ενεργό μέλος του κινήματος των ποδηλατιστών αγωνίζεται για τη δημιουργία ποδηλατοδρόμων στην Αθήνα. Με τη βοήθεια των νέων της Φολεγάνδρου πρωτοστατεί στη διάσωση και ανάδειξη των πέτρινων μονοπατιών του νησιού.

Υπήρξε αθλητής στίβου μεσαίων και μεγάλων αποστάσεων (5.000 μέτρα) σε Πανιώνιο και ΠΑΟΚ.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Διαβάστε ακόμη

Στοιχεία «σοκ» από την ΕΛ.ΑΣ. για την ενδοοικογενειακή βία: 493 περιστατικά σε έξι ημέρες

Φορολογικές Δηλώσεις - Σωρεία προβλημάτων και ταλαιπωρίας η υποβολή τους

«Πράσινο φως» από το ΣτΕ για την κυκλοφορία των mini bus στα νησιά

MyInfo: Η νέα ψηφιακή πλατφόρμα του gov.gr

Πράσινο φως από το ΣτΕ για την κυκλοφορία των mini bus στα νησιά

ΕΟΔΥ: Προσοχή στα κουνούπια και τον ιό του Δυτικού Νείλου – Τα μέτρα προφύλαξης

Αντικειμενικές αξίες: Αυτοί είναι οι δήμοι και οι ζώνες στις οποίες «κουρεύονται»

Διεπιστημονική έρευνα στις Νησίδες του Αιγαίου