Πρωταθλητής Ελλάδας ο Ολυμπιακός στο βόλεϊ γυναικών

Πρωταθλητής Ελλάδας ο Ολυμπιακός στο βόλεϊ γυναικών

Πρωταθλητής Ελλάδας ο Ολυμπιακός στο βόλεϊ γυναικών

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 451 ΦΟΡΕΣ

Ο Ολυμπιακός ολοκλήρωσε την εκπληκτική ανατροπή και με νίκη 3-1 σετ στον 3ο τελικό της Α1 βόλεϊ, ανέτρεψε το εις βάρος του 2-0 από την κανονική περίοδο και κατέκτησε το πρωτάθλημα Ελλάδας, το "παρθενικό" στην ιστορία των "ερυθρολεύκων".

Πρωταθλήτρια για την σεζόν 2012-2013 στο βόλεϊ γυναικών στέφθηκε η ομάδα του Ολυμπιακού, η οποία επικράτησε με 3-1 σετ μέσα στην έδρα της ΑΕΚ και έφτασε στην πολυπόθητη 3η νίκη στη σειρά των τελικών της Α1.

Τα κορίτσια του Τέλη Σωτήρχου ήταν ανώτερα στους αγώνες με την Ένωση και δίκαια πανηγύρισαν το 1ο πρωτάθλημα στην ιστορία του τμήματος βόλεϊ γυναικών.

Κορυφαία παίκτρια για τον πρωταθλητή Ολυμπιακό η αρχηγός, Δήμητρα Γιακουμή, η οποία σημείωσε 21 πόντους στον τελικό.

Διαβάστε το υπόλοιπο άρθρο του Woop.gr κάνοντας κλικ ΕΔΩ! var switchTo5x=true; stLight.options({publisher: "a62b7025-1c15-422d-b317-4315738b6bb8"});

Διαβάστε ακόμη

Δημοσκόπηση Interview: Άνοδος για ΝΔ και ΕΛ.Α.Σ., σταθερό ΠΑΣΟΚ και πτώση για την «Ελπίδα» της Καρυστιανού

Σπίτια για γιατρούς και δάσκαλους σε 12 νησιά

Ν. Παπαθανάσης: 142,969 εκατ. ευρώ σε περιοχές που επλήγησαν από φυσικές καταστροφές

Ο λαγοκέφαλος έχει φτάσει πλέον σε ανεξέλεγκτα επίπεδα - Ψαράς από την Κάλυμνο που από το 2005 προειδοποιούσε για το τοξικό ψάρι μιλά στα Παραπολιτικά 90,1

ΗΠΑ και Ιράν βλέπουν «φως» για τον Λίβανο και το Ορμούζ: Οδικός χάρτης για οριστική συμφωνία σε 60 ημέρες

Βρετανία: Την παραίτησή του ανακοίνωσε ο πρωθυπουργός Κιρ Στάρμερ

Από τα 150 ευρώ ανά παιδί έως τις 72 δόσεις: Τα 7 μέτρα οικονομικής στήριξης που έρχονται

«Ανάσα» για τις αγορές από το άνοιγμα των Στενών του Ορμούζ