Διαμαρτυρία των δασκάλων οδήγησης

Διαμαρτυρία των δασκάλων οδήγησης

Διαμαρτυρία των δασκάλων οδήγησης

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 442 ΦΟΡΕΣ

Τα οχήματά τους μπροστά από το νομαρχιακό μέγαρο παρέταξαν χθες το πρωί δεκάδες μέλη του συλλόγου εκπαιδευτών οδηγών Δωδεκανήσου, ως ένδειξη διαμαρτυρίας για την άρνηση εξέτασης των πολιτών (υποψηφίων οδηγών, επαγγελματιών κ.λπ) από πλευράς των Ροδίων Ιατρών.

Με σύνθημα «Ρόδιοι ιατροί εξετάστε τους μαθητές μας… τα παιδιά σας», τα μέλη του συλλόγου εκπαιδευτών οδήγησης Δωδεκανήσου, ζητούν από τους γιατρούς να μη σταματήσουν να εξετάζουν τους μαθητές, ζητώντας μάλιστα να βρεθεί λύση για το πρόβλημα που έχει προκύψει. Από την άλλη μεριά, όλα δείχνουν πως δεν θα υπαναχωρήσουν οι γιατροί που δεν συμφωνούν με τις αμοιβές που όρισε το υπουργείο Μεταφορών- Υποδομών και Δικτύων.

Λίγο αργότερα οι εκπαιδευτές πραγματοποίησαν πορεία διαμαρτυρίας, περνώντας μάλιστα μπροστά από τα γραφεία του Ιατρικού Συλλόγου Ρόδου, αναμένοντας τη σχετική απάντηση του υπουργείου. «Επιφυλασσόμεθα κατά παντός νομίμου δικαιώματός μας για τα περαιτέρω» τόνισε ο πρόεδρος των εκπαιδευτών κ. Παντελή Κούσης μιλώντας στη «Ρ».

Ο ΧΑΤΖΗΔΙΑΚΟΣ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ
Αξίζει να σημειωθεί ότι το θέμα της εξέτασης των οδηγών στην περιοχή μας τέθηκε από τον αντιπεριφερειάρχη Δωδεκανήσου Φώτη Χατζηδιάκο στη συνάντηση που είχε χτες με τον υφυπουργό Μεταφορών Μιχάλη Παπαδόπουλο.

Όπως έγραψε χτες η «Ρ», ο αντιπεριφερειάρχης μαζί με αντιπροσωπεία από το σύνδεσμο ιδιοκτητών ταξί Ρόδου, επρόκειτο να μεταβούν στο υπουργείο μεταφορών για να συζητήσουν με τον κ. Παπαδόπουλο θέματα του κλάδου των ταξί.

Στο πλαίσιο λοιπόν της συνάντησης τέθηκε και το επίμαχο θέμα της εξέτασης των οδηγών, με τον υφυπουργό να τονίζει ότι και το αρμόδιο υπουργείο συμφωνεί να αυξηθεί η αμοιβή των γιατρών που σήμερα φτάνει τα 10 ευρώ για κάθε εξέταση.

Μάλιστα για το θέμα έχει καταθέσει σχετικό αίτημα στο υπουργείο Οικονομικών ώστε να τροποποιηθεί η απόφαση που ισχύει όμως μέχρι στιγμής δεν έχει λάβει καμία απάντηση.
Πάντως όπως δήλωσε στη «Ρ» ο κ. Χατζηδιάκος αμέσως μετά τη συνάντηση με τον κ. Παπαδόπουλο, αν τελικώς δεν αλλάξει ο νόμος για την αμοιβή των γιατρών, τότε μελετάται το ενδεχόμενο οι οδηγοί να καταφεύγουν για τις απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις στο νοσοκομείο της Ρόδου.

Βέβαια για την λύση αυτή λαμβάνεται υπόψη και το γεγονός ότι ήδη το νοσοκομείο μας είναι υποστελεχωμένο και μία τέτοια εξέλιξη θα επιβαρύνει ακόμα περισσότερο τους γιατρούς του με επιπλέον πολίτες προς εξέταση.

Παρά τα προβλήματα πάντως οι εμπλεκόμενοι με το θέμα δηλώνουν ότι θα καταβάλλουν κάθε προσπάθεια για να εξυπηρετηθούν οι οδηγοί στις ιατρικές τους εξετάσεις.

Διαβάστε ακόμη

Ισχυρός σεισμός έγινε αισθητός τώρα στην Κάρπαθο

Η ΝΟΕ ΠΑΣΟΚ Νοτίων Δωδεκανήσων τίμησε τη μνήμη του Ανδρέα Παπανδρέου

Προειδοποίηση από τον “Κολοσσό”: Κίνδυνος για τροφοδοσία και μεταφορές στα νησιά

Η ΔΕΥΑ Ρόδου προβαίνει σε κυκλοφοριακές ρυθμίσεις για την ανάγκη ολοκλήρωσης έργου που διασφαλίζει οριστικά την υδροδότηση Καλυθιών και Φαληρακίου

Αποτελέσματα Αρχαιρεσιών 2026 του Κυνοφιλικού Ομίλου Σκύλων Εργασίας Ρόδου (ΚΟΣΕΡ)

Πρόγραμμα Πανηγύρεως Ιερού Ναού Αγίου Αποστόλου Παύλου Κω

Η Χάλκη γιόρτασε τη φιλία, την παράδοση και την παιδεία στο 4ο Φεστιβάλ Φιλίας & Παράδοσης

Χρήστος Ευστρατίου: Στη μάχη των πυρκαγιών και το Bell 214ST – Ενισχύεται η αεροπυρόσβεση στο νησί