Έλειπε η έγκριση από την Πορτογαλία για τον Μπαρόζο
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 253 ΦΟΡΕΣ
Ο Ιάλυσος ξεκίνησε την διαδικασία απόκτησής του
Τελευταία μέρα των μεταγραφών ήταν η χθεσινή και η Διοίκηση του Ιάλυσου σε συνεργασία με τον τεχνικό της ομάδας Μάρκο Στεφανίδη, έχουν ανάψει από χθες το πράσινο φως, για την απόκτηση του Πορτογάλου Γκονσάλο Αλεχάντρε Καρβάλιο Μπαρόζο.
Μέχρι αργά ό βράδυ, δεν είχε υπάρξει ανακοίνωση από πλευράς της Διοίκησης, για την απόκτηση του, αλλά όπως έγινε γνωστό είχαν ήδη κινηθεί οι διαδικασίες και από την πλευρά της ΕΠΟ, για να δοθεί η έγκριση της μεταγραφής του από την Πορτογαλική Ομοσπονδία.
Εάν η έγκριση ερχόταν έστω και αργά, τότε είναι πολύ πιθανόν ο Ιάλυσος να ανακοινώσει σήμερα την τελευταία μεταγραφή αυτής της περιόδου.
Ρεπό χθες οι «ερυθροκίτρινοι»
Ημέρα ξεκούρασης η χθεσινή για την ομάδα του Ιάλυσου. Οι «ερυθροκίτρινοι» είχαν ρεπό και από σήμερα θα μπουν στην προετοιμασία του αγώνα με τον Άγιο Ιερόθεο στο «Οικονομίδειο».
Είναι ένα ματς που θεωρείται δύσκολο, καθώς ο Άγιος Ιερόθεος θεωρείται από τις δυνατές ομάδες του Ομίλου. Ο Μάρκος Στεφανίδης πάντως θα έχει στη διάθεσή του την προσεχή Κυριακή τον Σάββα Παφιάκη, ενώ απών θα είναι τελικά για μια ακόμα αγωνιστική ο Μανώλης Χατζηφούντας.

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News