Σύσκεψη για την προώθηση της ανακύκλωσης αποβλήτων στα νησιά

Σύσκεψη για την προώθηση της  ανακύκλωσης αποβλήτων στα νησιά

Σύσκεψη για την προώθηση της ανακύκλωσης αποβλήτων στα νησιά

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 633 ΦΟΡΕΣ

Σύσκεψη πραγματοποιήθηκε χθες στο Υπουργείο Εσωτερικών με τη συμμετοχή του Περιφερειάρχη Αττικής κ. Γιώργου Πατούλη, του Περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου κ. Γιώργου Χατζημάρκου, του δημάρχου Ρόδου κ. Αντ. Καμπουράκη και άλλων δημάρχων νησιωτικών περιοχών.

Στη σύσκεψη, υπό τον υπουργό Εσωτερικών κ. Τάκη Θεοδωρικάκο, στην οποία συμμετείχε και ο σύμβουλος του πρωθυπουργού για θέματα ενέργειας, κλίματος, περιβάλλοντος και κυκλικής οικονομίας κ. Γιώργος Κρεμλής, έγινε ανασκόπηση της κατάστασης και προγραμματισμός δραστηριοτήτων για το 2020 με στόχο την επέκταση των συστημάτων ανταποδοτικής ανακύκλωσης σε όλες τις νησιωτικές Περιφέρειες της χώρας.

Επισημάνθηκε η ανάγκη, σε συνεργασία με τις Περιφέρειες, να προγραμματιστεί η εγκατάσταση των μηχανημάτων – πολύ κέντρων και σπιτιών ανακύκλωσης – σε κάθε νησί ανάλογα με τις ποσότητες αποβλήτων που παράγει για προγραμματισμό του συστήματος της ανακύκλωσης, καθώς το 2020 είναι για το Υπουργείο Εσωτερικών και τους Δήμους έτος ανταποδοτικής ανακύκλωσης.

Η ανάγκη αυτή καθίσταται επιτακτικότερη και εν όψει της νέας τουριστικής περιόδου και του θέρους.
Σε ένα μήνα θα υπάρξει νέα σύσκεψη.

Διαβάστε ακόμη

Στο ευρωπαϊκό δίκτυο AUTHENTICITIES εντάσσεται η Ρόδος

Νέα μεγάλη χρηματοδότηση 2.000.000 € για τη ΔΕΥΑΡ

Το Ε.Κ.Ρ. για την απεργία της Π.Ο.Ε.Ε.Τ

Νέα στρατηγική επένδυση της Premia στον ξενοδοχειακό κλάδο

Γ. Χατζημάρκος προς Χρ. Καραγιάννη: «Αντί να καταδικάσετε τη συκοφαντία, επιλέξατε να αμφισβητήσετε τη Δικαιοσύνη»

Ρόδος: Κλειστή η οδός Κωνσταντίνου Τσάτσου στις 24 και 25 Ιουνίου λόγω εργασιών ασφαλτόστρωσης

Γ. Νικητιάδης: «Ανεξίτηλη η σφραγίδα του Ανδρέα Παπανδρέου στη σύγχρονη Ελλάδα»

Αυξήθηκε το ποσοστό διεκπεραίωσης των αιτημάτων πολιτών από τη Διεύθυνση Περιβάλλοντος και Πρασίνου δήμου Ρόδου παρά τη σημαντική υποστελέχωση