Την απόλυση των 56 αποφάσισε το διοικητικό συμβούλιο της ΔΕΥΑΡ

Την απόλυση των 56 αποφάσισε  το διοικητικό συμβούλιο της ΔΕΥΑΡ

Την απόλυση των 56 αποφάσισε το διοικητικό συμβούλιο της ΔΕΥΑΡ

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1129 ΦΟΡΕΣ

Συνεχίζονται οι επαφές για να βρεθεί λύση

Τη λύση της εργασιακής σχέσης των 56 εργαζομένων της που προέρχονται από τις ΔΕΥΑ Ιαλυσού και Αρχαγγέλου, αποφάσισε η Διοίκηση της ΔΕΥΑΡ κατά τη χθεσινή της συνεδρίαση, σε υποχρεωτική εφαρμογή της απόφασης του Ελεγκτικού Συνεδρίου.

Συγκεκριμένα, το θέμα τέθηκε κατά τη χθεσινή, τακτική, συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου της ΔΕΥΑΡ η οποία πραγματοποιήθηκε παρουσία του Δημάρχου Ρόδου κ. Αντώνη Καμπουράκη. Παρόντες ήταν ακόμη εκπρόσωπος των εργαζομένων αυτών καθώς και ο δικηγόρος τους.

Σύμφωνα με πληροφορίες, εκείνο το οποίο τονίστηκε είναι ότι, παρά το γεγονός ότι πρόκειται για μία δυσάρεστη απόφαση, της απόλυσης των εργαζομένων αυτών που καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες της Επιχείρησης εδώ και μία δεκαπενταετία, ωστόσο είναι υποχρεωμένοι εκ του νόμου να προχωρήσουν σε αυτήν και από εκεί και πέρα οι συγκεκριμένοι εργαζόμενοι θα έχουν τη δυνατότητα να καταφύγουν σε ένδικα μέσα.

Παράλληλα, ο Δήμαρχος και η Διοίκηση της ΔΕΥΑΡ, μετά από τη συνάντηση με τον Υπουργό Εσωτερικών κ. Τάκη Θεοδωρικάκο, συνεχίζουν τις επαφές τους σε επίπεδο Κεντρικής Διοίκησης και συγκεκριμένα, βρίσκονται σε επικοινωνία με τη Γενική Γραμματεία του Υπουργείου. Με τη συνδρομή και των βουλευτών της περιοχής μας, και του Υφυπουργού κ. Μάνου Κόνσολα, θα καταθέσουν προτάσεις για το πως μπορούν να παραμείνουν οι άνθρωποι αυτοί στην Επιχείρηση.

Ο Δήμαρχος, από την πλευρά του, είπε μεταξύ άλλων ότι πρόκειται για ένα ζήτημα το οποίο θα μπορούσε να είχε λυθεί από πολύ παλιά, όπως συνέβη με άλλες ΔΕΥΑ ανά τη χώρα.

Σημειώνεται, τέλος, ότι η χθεσινή απόφαση ελήφθη κατά πλειοψηφία (σ.σ. μειοψήφισε η δημοτική σύμβουλος κα Πάττα η οποία είναι ανάμεσα τους 56) ενώ υπήρξε και η σύμφωνη γνώμη των εργαζομένων. Τέλος, στο πλαίσιο αυτό, ότι δηλαδή δεν αποδέχονται την απόλυσή τους και ότι θα ακολουθήσουν τη δικαστική οδό, δεν θα τους δοθεί αποζημίωση.

Όσον αφορά, τέλος, τα υπόλοιπα θέματα που απασχόλησαν τη χθεσινή συνεδρίαση, εγκρίθηκε η μελέτη για τη συντήρηση και λειτουργία του δικτύου Αρχαγγέλου και Ιαλυσού, δύο ενοτήτων που, μετά από τις παραπάνω εξελίξεις, χάνουν το εκατό τοις εκατό του τεχνικού προσωπικού που ασχολούνταν με τα προβλήματα της καθημερινότητας εκεί.

Διαβάστε ακόμη

Φιλαρμονική Κώων: Παρέλαση στην Κω για την Ευρωπαϊκή Ημέρα Μουσικής

Ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη για το Qatargate

Ανατριχιαστική ομολογία 43χρονου για τη δολοφονία της 45χρονης – «Περιγράφει καρέ καρέ το έγκλημα»

Ο Δήμος Ρόδου θέτει σε τροχιά επίλυσης το χρόνιο κυκλοφοριακό πρόβλημα της πόλης

"Τελικά ο τσάμπας πέθανε" - Έντονη διαμαρτυρία της Ένωσης Αστυνομικών Δωδεκανήσου με αιχμές προς το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη

Πρωτοψάλτης: Επεξεργαζόμαστε επιδότηση για την αλίευση λαγοκέφαλων, στόχος τιμή υψηλότερη από τα 4,73 ευρώ το κιλό που ισχύει στην Κύπρο

Σύλλογος Προστασίας Περιβάλλοντος Ρόδου: Ζητήματα προσβασιμότητας στον δημόσιο χώρο και ερωτήματα για τις παρεμβάσεις στην πόλη

Αρνητική απάντηση του Αν. Περιφερειάρχη Απ. Ασπράκη στο αίτημα του Αντιδημάρχου Κ. Χαλκιά για εκ νέου παραχώρηση στον Δήμο του Κολυμβητηρίου στην Ιαλυσό.