Δικαιώθηκαν 25 συμβασιούχοι στην υπηρεσία Καθαριότητας του δήμου Κω

Δικαιώθηκαν 25 συμβασιούχοι στην υπηρεσία Καθαριότητας του δήμου Κω

Δικαιώθηκαν 25 συμβασιούχοι στην υπηρεσία Καθαριότητας του δήμου Κω

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 748 ΦΟΡΕΣ

Δικαιώθηκαν οι 25 εργαζόμενοι στην υπηρεσία Καθαριότητας Δήμου Κω μετά την προσφυγή τους στα δικαστήρια ζητώντας παράταση της σύμβασής τους. Όπως σημειώνει ο εργατολόγος Αντώνης Ταμπάκος, ο οποίος τους εκπροσώπησε στο δικαστήριο, η παράταση ισχύει έως τις 15 Ιουνίου όπου θα εκδικαστούν τα ασφαλιστικά μέτρα.

Ο κ. Ταμπάκος τόνισε πως ο Δήμαρχος Κω ήταν θετικός σε ό,τι αφορά στην παράταση της σύμβασης των 25 εργαζομένων στην υπηρεσία Καθαριότητας (4μηνο Covid).

Σε ερώτηση για το αν η συγκεκριμένη δικαστική απόφαση αποτελεί δεδικασμένο και για άλλες τέτοιες περιπτώσεις, ο κ. Ταμπάκος τόνισε πως αυτό δεν ισχύει και κάθε υπόθεση αντιμετωπίζεται ξεχωριστά.

Διαβάστε ακόμη

Φιλαρμονική Κώων: Παρέλαση στην Κω για την Ευρωπαϊκή Ημέρα Μουσικής

Αύριο συνεδριάζει η Δημοτική Επιτροπή Κω

Γιάννης Παππάς: «Η αλήθεια έχει μνήμη»

Η «κυρία» του λιμανιού της Κω ξαναζωντανεύει: Η Villa Brunetti σε μία νέα εποχή

Σύλληψη 35χρονου στην Κω για παραβίαση περιοριστικών όρων

Νίκος Στ. Μανούσης: Μια λησμονημένη πρωτοβουλία του Σταμάτη Κ. Μανούση και η ιστορική δικαίωση μιας ανάγκης της Κω

ΥΠΠΟ: Αποδόθηκαν στους πολίτες της Κω τρία σημαντικά μνημεία που είχαν υποστεί ζημιές από τον σεισμό του 2017- Δηλώσεις Λ. Μενδώνη

Σβουρένειο ΚΔΑΠμεΑ Δήμου Κω: Πρόγραμμα Εθελοντικής Προσφοράς και Δημιουργικής Απασχόλησης Ατόμων με Αναπηρία