Μπήκε στο μητρώο της ΓΓΑ και ο Διγενής
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 203 ΦΟΡΕΣ
Ο Διγενής Κοσκινού είναι η επόμενη ομάδα που κατάφερε να μπει από τη Ρόδο στο «ειδικό αθλητικό μητρώο» της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού.
Μετά τη σχετική αξιολόγηση που έγινε στον φάκελο του Διγενή Κοσκινού, άναψε το «πράσινο φως» προκειμένου ο σύλλογος να πάρει τη σχετική αξιολόγηση. Σημειώνεται ότι ο Διγενής γίνεται το 7ο μόλις σωματείο της Α’ Κατηγορίας που πήρε την αθλητική αναγνώριση.
Είχαν προηγηθεί ο Ποσειδών Καρπάθου, ο Αστέρας Παστίδας, ο Φοίβος Κρεμαστής, η ΑΕ Κατταβιάς, ο Απόλλων Καλυθιών και ο Διαγόρας Βατίου. Κάτι τέτοιο, καταδεικνύει και το μεγάλο πρόβλημα που θα υπάρξει σε περίπτωση που ισχύσει αυτό που προβλέπει ο νέος νόμος δηλαδή η μη συμμετοχή των ομάδων στο πρωτάθλημα σε περίπτωση που δεν έχουν την αθλητική αναγνώριση.

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News