Πρωτοφανής η επισκεψιμότητα στα εγκαίνια της έκθεσης του Γιώργου Κάβουρα
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 2000 ΦΟΡΕΣ
Γράφει η Σμαράγδα Μουλιάτη
στο patmostimes.gr
Το αδιαχώρητο στην έκθεση του Πάτμιου ζωγράφου Γιώργου Κάβουρα τα εγκαίνια της οποίας έγιναν το Σάββατο 5 Αυγούστου στο Πάτμιον.
270 πίνακες με κύρια θεματολογία «Μετανάστες». Ένα έργο ζωής ξετυλίχτηκε στα μάτια των επισκεπτών που μόνο θαυμασμό και σεβασμό στον καλλιτέχνη ενέπνεε. Για τους συμπατριώτες του που από πολύ νωρίς έφθασαν στο Πάτμιον περιμένοντας καρτερικά να ανοίξει τις πύλες της η έκθεση, μεγάλη υπερηφάνεια.
«Εδώ και κάποια χρόνια την ετοίμαζα, είπε στον χαιρετισμό του ο Γιώργος Κάβουρας, αλλά θάνατοι δικών μου ανθρώπων με σταματούσαν. Αποφάσισα να την κάνω φέτος.
Παρότι και φέτος δυσάρεστα μου χτύπησαν κι εμένα την πόρτα, και είπα να βιαστώ να την κάνω. Θα είναι η τελευταία αυτή».
Στα εγκαίνια της έκθεσης παρευρέθηκαν ο δήμαρχος κ. Λευτέρης Πέντες με τη σύζυγό του, ο πρόεδρος του Πνευματικού κέντρου κ. Νίκος Κουτούζος με την οικογένειά του, η Αρεοπαγίτης κ. Μπέτα Στράτα, ο πρίγκιπας Αλέξανδρος Σβάρτζεμπεργκ, η ζωγράφος κ. Μαρίνα Καρέλα σύζυγος του πρίγκιπα Μιχαήλ, η κ. Τζένη Μπαλατσινού, η κ. Χρυσή Λάτση, ο σκηνοθέτης Thomas Makowfski με την οικογένειά του, η κ. Πούπα και ο κ. Σάκος Οικονομόπουλος, ο κ. Σωτήρης Νόσης με τη σύζυγό του, ο πρόεδρος του Συλλόγου Απανταχού Πατμίων κ. Θεολόγος Μαυρουδής με την σύζυγό του Πέπη, ο συγγραφέας και ηθοποιός κ. Κώστας Δίπλαρος, μέλη της οικογένειας Παπαστράτου και Σαρακάκη και πολλοί συμπατριώτες μας, απόδημοι και μόνιμοι κάτοικοι. Κατά την εκτίμησή μας ήταν το μοναδικό καλλιτεχνικό και κοσμικό γεγονός αυτού του καλοκαιριού, αφού επώνυμοι και μη έδωσαν το «παρών».
Το «παρών» έδωσαν εκτός από τον δήμαρχο, δημοτικοί σύμβουλοι και επικεφαλής δημοτικών παρατάξεων όπως ο κ. Τσαμπαλάκης καθώς και υποψήφιοι δημοτικοί σύμβουλοι.
Για τον Γιώργο Κάβουρα μίλησε ο δήμαρχος κ. Λευτέρης Πέντες, χαρακτηρίζοντας τον, δικό μας ζωγράφο και εκφράζοντάς τον θαυμασμό και την υπερηφάνεια του.
Η μεγάλη και πρωτοφανής επισκέψιμότητα της έκθεσης στα εγκαίνια, απ ό,τι φάνηκε θα συνεχιστεί και τις επόμενες μέρες μέχρι και 13 Αυγούστου που θα είναι ανοιχτή.
Την περασμένη Κυριακή την έκθεση επισκέφθηκαν τρεις μοναχές από την Ιερά Μονή Ευαγγελισμού, κάτι που δε συνηθίζεται για τέτοιες εκδηλώσεις. Ξεναγήθηκαν από τον ίδιο τον καλλιτέχνη.
Ενθουσιάστηκαν από την τεχνοτροπία και την προσέγγιση των θεμάτων του καλλιτέχνη, τον οποίο και ευχαρίστησαν γιατί όπως είπαν το έργο του αποτελεί μάθημα τέχνης.
Η αίθουσα ήταν στημένη μοναδικά. Όλα τοποθετημένα με αισθητική. Η ανάρτηση των πινάκων μελετημένη παρά του μεγάλου αριθμού έργων, καταλάμβανε όλες τις αίθουσες του ισογείου το κτηρίου. Το μπουφέ περιελάμβανε πλούσια εδέσματα και ποτά.


Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News