Αποκαταστάθηκε το πρόβλημα στις ψηφιακές πληρωμές της ΔΕΥΑΡ

Αποκαταστάθηκε το πρόβλημα στις ψηφιακές πληρωμές της ΔΕΥΑΡ

Αποκαταστάθηκε το πρόβλημα στις ψηφιακές πληρωμές της ΔΕΥΑΡ

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 673 ΦΟΡΕΣ

Σε πλήρη λειτουργία επανήλθε η δυνατότητα εξόφλησης λογαριασμών μέσω των ψηφιακών εφαρμογών της ΔΕΥΑΡ, όπως το myDEYAR, μετά την αποκατάσταση των προσωρινών τεχνικών προβλημάτων που είχαν προκύψει.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης και Αποχέτευσης Ρόδου, τα προβλήματα εμφανίστηκαν έπειτα από την πρόσφατη αναβάθμιση των ψηφιακών συστημάτων της Εθνικής Τράπεζας, επηρεάζοντας την ομαλή λειτουργία των ηλεκτρονικών πληρωμών.

Ύστερα από τις απαραίτητες τεχνικές παρεμβάσεις, η υπηρεσία επαναλειτουργεί κανονικά, επιτρέποντας στους καταναλωτές να διεκπεραιώνουν χωρίς προβλήματα τις συναλλαγές τους.

Η ΔΕΥΑΡ ευχαριστεί τους πολίτες για την κατανόηση και ζητά συγγνώμη για την ταλαιπωρία που προκλήθηκε.

Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινίσεις, οι καταναλωτές μπορούν να επικοινωνούν με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο τηλέφωνο 22410 45300.

Διαβάστε ακόμη

Το πρόγραμμα και οι διαιτητές στο τοπικό ποδόσφαιρο

Η προγραμματική σύμβαση για το έργο της επισκευής της Ακαδημίας από την «Κολοσσός Α.Ε.»

Γ. Νικητιάδης : «Η Κως μπορεί και πρέπει να γίνει παγκόσμιο κέντρο Ιατρικής»

Εκπαίδευση ζωής στη Ρόδο: Σεμινάριο Πρώτων Βοηθειών από το Life & Care Home και τον Ερυθρό Σταυρό

Ο Ροταριανός Όμιλος Ρόδου στηρίζει την Καρδιολογική Κλινική του Γενικού Νοσοκομείου Ρόδου με υπερσύγχρονο εξοπλισμό

Μπαράζ συναντήσεων του δημάρχου Ρόδου, Αλ. Κολιάδη την ερχόμενη εβδομάδα στα υπουργεία

Ξεσπά η μητέρα της Μαρίας Νιώτη και καταγγέλλει αδιαφορία της αστυνομίας για τον 17χρονο stalker που δολοφόνησε την κόρη της

Εκτεταμένη διακοπή υδροδότησης λόγω σοβαρής βλάβης στο αντλιοστάσιο Τραπεζίας (περιοχή Αφάντου)