Αποκαταστάθηκε το πρόβλημα στις ψηφιακές πληρωμές της ΔΕΥΑΡ
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 673 ΦΟΡΕΣ
Σε πλήρη λειτουργία επανήλθε η δυνατότητα εξόφλησης λογαριασμών μέσω των ψηφιακών εφαρμογών της ΔΕΥΑΡ, όπως το myDEYAR, μετά την αποκατάσταση των προσωρινών τεχνικών προβλημάτων που είχαν προκύψει.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης και Αποχέτευσης Ρόδου, τα προβλήματα εμφανίστηκαν έπειτα από την πρόσφατη αναβάθμιση των ψηφιακών συστημάτων της Εθνικής Τράπεζας, επηρεάζοντας την ομαλή λειτουργία των ηλεκτρονικών πληρωμών.
Ύστερα από τις απαραίτητες τεχνικές παρεμβάσεις, η υπηρεσία επαναλειτουργεί κανονικά, επιτρέποντας στους καταναλωτές να διεκπεραιώνουν χωρίς προβλήματα τις συναλλαγές τους.
Η ΔΕΥΑΡ ευχαριστεί τους πολίτες για την κατανόηση και ζητά συγγνώμη για την ταλαιπωρία που προκλήθηκε.
Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινίσεις, οι καταναλωτές μπορούν να επικοινωνούν με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο τηλέφωνο 22410 45300.