Θα αναβαθμιστεί η ΑΣΤΕΡ σύμφωνα με το Υπουργείο Τουρισμού

Θα αναβαθμιστεί η ΑΣΤΕΡ σύμφωνα με το Υπουργείο Τουρισμού

Θα αναβαθμιστεί η ΑΣΤΕΡ σύμφωνα με το Υπουργείο Τουρισμού

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 746 ΦΟΡΕΣ

Αυτό ανέφερε χθες ο Αν. Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου κ. Γεράσιμος Ζαχαράτος

Η επανίδρυση των Σχολών Ξεναγών περιλαμβάνεται στο σχεδιασμό του Υπουργείου Τουρισμού για την αναβάθμιση της δημόσιας τουριστικής εκπαίδευσης που προβλέπει ακόμη την αναβάθμιση της ΑΣΤΕΡ και της ΑΣΤΕΚ. Αυτό ανέφερε χθες ο Αν. Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου κ. Γεράσιμος Ζαχαράτος κατά τη συνέντευξη Τύπου της ηγεσίας του υπουργείου.

Ως προς την επαναλειτουργία των Σχολών Ξεναγών είπε ότι επιδίωξη είναι αυτό να συμβεί το συντομότερο δυνατό, προφανώς, όμως, τον πρώτο λόγο έχει η έγκριση του σχετικού προϋπολογισμού.
Ο κ. Ζαχαράτος αναφέρθηκε και στην υπό εξέλιξη διαδικασία ολοκλήρωσης του συστήματος των Δορυφόρων Λογαριασμών, λέγοντας ότι ήδη αποφασίσθηκε η συμμετοχή της ΕΛΣΤΑΤ και της Τράπεζας Ελλάδος, εκτιμώντας ότι στο τέλος του χρόνου θα υπάρξουν οι πρώτες αναλύσεις, που θα στηρίξουν έναν αξιόπιστο σχεδιασμό και άσκηση της τουριστικής πολιτικής ως οικονομικής πολιτικής.

Διαβάστε ακόμη

Αποσυνδέονται τα δημοτικά τέλη από τους λογαριασμούς ρεύματος

Νέες θέσεις εργασίας στα Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία της Ρόδου – Αναζητούνται εξειδικευμένοι επαγγελματίες

Τραγωδία σε χωριό της Ρόδου – 45χρονος άνδρας έβαλε τέλος στη ζωή του

Γ. Νικητιάδης: «Κυβερνητικός εμπαιγμός με τον λαγοκέφαλο. Κινδυνεύει να μείνει στα χαρτιά το μέτρο στη Δωδεκάνησο και στο Ν. Αιγαίο»

Στο ακριτικό Αγαθονήσι η νέα ιατρική αποστολή της ΑΜΚΕ «ΓΑΛΗΝΟΣ»

Στη Ρόδο από σήμερα το πρώτο πυροσβεστικό πλωτό σκάφος – Τίθεται άμεσα σε επιχειρησιακή ετοιμότητα

Με όνειρα και προσδοκίες ολοκλήρωσαν τη διαδρομή τους οι απόφοιτοι του ΣΔΕ Ρόδου

Ρόδος: Θέματα που έχουν να κάνουν με το μέλλον της πόλης και του νησιού κυριάρχησαν στο δημοτικό συμβούλιο