Ελληνικός τουρισμός: Πάνω από 1 εκατ. Ρώσοι τουρίστες ο στόχος για το 2018

Αύξηση 20% καταγράφηκε στις προκρατήσεις για τις θερινές διακοπές των Ρώσων στην Ελλάδα, κατά το πρώτο 2μηνο του 2018, ανεβάζοντας τις προσδοκίες για πάνω από 1 εκατ. Ρώσους τουρίστες στη χώρα μας την εφετινή χρονιά.

Αυτό δήλωσε ο διευθυντής του Γραφείου ΕΟΤ Μόσχας, κ. Πολύκαρπος Ευσταθίου μιλώντας στην ιστοσελίδα της ένωσης ρώσων τουρ οπερέιτορ, ATOR.

Οι περισσότεροι ρώσοι τουρ οπερέιτορ έχουν αυξήσει τα πτητικά τους προγράμματα για Ελλάδα κατά 25-30%, τόνισε ο κ. Ευσταθίου, αυξάνοντας τις αεροπορικές θέσεις. Νέος προορισμός φέτος είναι τα Χανιά, ενώ έχει διευρυνθεί η χωρητικότητα θέσεων προς Κέρκυρα, Ρόδο, Κω και Καβάλα.

Επίσης, όπως τόνισε, για πρώτη φορά προσφέρονται προγράμματα για όλο το χρόνο στην Αθήνα και ευρύτερα στην Αττική. Εξαιρετική είναι η δυναμική του Αράξου, της Ζακύνθου και παραδοσιακά της Θεσσαλονίκης και της Χαλκιδικής.

Οι ελληνικές προξενικές αρχές στη Ρωσία θα συνεχίσουν να ανταμείβουν τους Ρώσους επισκέπτες με visa μεγάλης διάρκειας. Επιπλέον, όπως είπε ο κ. Ευσταθίου, οι visa για παιδιά κάτω των 12 ετών είναι δωρεάν.

Το πρόγραμμα διαφημιστικής καμπάνιας του ΕΟΤ στη Ρωσία αλλά και στους ρώσους τουρ οπερέιτορ, το οποίο ανέρχεται σε 845.000 ευρώ φέτος, διασφαλίζει τις μέγιστες αποδόσεις της προώθησης της Ελλάδας, καθώς οι τουρ οπερέιτορ διαμορφώνουν ελεύθερα τη στρατηγική τους.

Παράλληλα, σε συνεργασία με τους τουρ οπερέιτορ, ο ΕΟΤ και το ελληνικό υπουργείο Τουρισμού σε συνεργασία με το υπουργείο Πολιτισμού της Ρωσίας και περιοχές της θα διοργανώσουν την Άνοιξη πολιτιστικές εκδηλώσεις σε όλη τη χώρα, στο πλαίσιο του Έτους Ελλάδας-Ρωσίας.

Στόχος της χρονιάς θα είναι όχι απλώς να αυξηθούν οι τουριστικές ροές στη χώρα μας, είπε ο κ. Ευσταθίου, αλλά και να κτισθούν οι αναγκαίες σχέσεις και θεμέλια που θα βοηθήσουν τις 2 χώρες να έχουν αμοιβαία οφέλη από την εμπειρία της συνεργασίας τους στον τουρισμό και τον πολιτισμό.

Στο ίδιο πλαίσιο θα πραγματοποιηθεί φόρουμ στη Χαλκιδική τον Ιούνιο, συναυλίες και γαστρονομικές εκδηλώσεις σε πολλές πόλεις, εκπαιδευτικό φόρουμ στο Σότσι και πολλά ταξίδια εξοικείωσης για δημοσιογράφους και μπλόγκερ από τις 2 χώρες.

Στόχος μας, είπε, είναι να παρουσιάσουμε την Ελλάδα ως προορισμό για όλο το χρόνο.