Το μέλλον αναγκαίως θα είναι καλύτερο του παρελθόντος
Rodiaki NewsRoom
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 443 ΦΟΡΕΣ
Στο ευχετήριο μήνυμά του ο κ. Ιωάννης Παππάς
υποψ. βουλευτής Δωδεκανήσου με την Ν.Δ, αναφέρει τα εξής:
«Η Μεγάλη Εβδομάδα και το ʼγιο Πάσχα, είναι μια περίοδος που όλοι μας ζούμε και συμμετέχουμε με κατάνυξη. Τις ʼγιες αυτές μέρες, ημέρες περισυλλογής και αναστοχασμού σε μια κρίσιμη και δύσκολη για όλους μας συγκυρία είναι απαραίτητη όσο ποτέ η σύνεση, η αλληλεγγύη και η ανάληψη προσωπικής ευθύνης.
Η μεγαλύτερη γιορτή της χριστιανοσύνης κορυφώνεται με την Ανάσταση, ως μέγιστη έκφραση ελπίδας, πνευματική και ηθική αναγέννηση, μας δίνει την δύναμη να αντέξουμε και να ξεπεράσουμε τις πρόσκαιρες δυσκολίες και να οδηγηθούμε στο μεγάλο ζητούμενο, την Ανάπτυξη.
Με τη φράση του Αγίου των γραμμάτων Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη:
«Το μέλλον αναγκαίως θα είναι καλύτερον του παρελθόντος»,
Εύχομαι ολόψυχα σε όλους τους Δωδεκανήσιους, Καλό Πάσχα, Καλή Ανάσταση, Ευημερία και Προκοπή».