Το μέλλον αναγκαίως θα είναι καλύτερο του παρελθόντος

Το μέλλον αναγκαίως  θα είναι καλύτερο  του παρελθόντος

Το μέλλον αναγκαίως θα είναι καλύτερο του παρελθόντος

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 443 ΦΟΡΕΣ

Στο ευχετήριο μήνυμά του ο κ. Ιωάννης Παππάς υποψ. βουλευτής Δωδεκανήσου με την Ν.Δ, αναφέρει τα εξής: «Η Μεγάλη Εβδομάδα και το ʼγιο Πάσχα, είναι μια περίοδος που όλοι μας ζούμε και συμμετέχουμε με κατάνυξη. Τις ʼγιες αυτές μέρες, ημέρες περισυλλογής και αναστοχασμού σε μια κρίσιμη και δύσκολη για όλους μας συγκυρία είναι απαραίτητη όσο ποτέ η σύνεση, η αλληλεγγύη και η ανάληψη προσωπικής ευθύνης. Η μεγαλύτερη γιορτή της χριστιανοσύνης κορυφώνεται με την Ανάσταση, ως μέγιστη έκφραση ελπίδας, πνευματική και ηθική αναγέννηση, μας δίνει την δύναμη να αντέξουμε και να ξεπεράσουμε τις πρόσκαιρες δυσκολίες και να οδηγηθούμε στο μεγάλο ζητούμενο, την Ανάπτυξη. Με τη φράση του Αγίου των γραμμάτων Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη: «Το μέλλον αναγκαίως θα είναι καλύτερον του παρελθόντος», Εύχομαι ολόψυχα σε όλους τους Δωδεκανήσιους, Καλό Πάσχα, Καλή Ανάσταση, Ευημερία και Προκοπή».

Διαβάστε ακόμη

Δημήτρης Κρητικός: Η ασυδοσία των ηλεκτρικών πατινιών και η αδιαφορία των αρχών δεν μπορεί να συνεχιστεί

Παρέμβαση για τις μετεγγραφές φοιτητών από τον Σύνδεσμο Πασχόντων από Καρδιοπάθειες

Συλλυπητήρια για την απώλεια του Μανώλη Διακομανώλη από τον Πανελλήνιο Σύλλογο Διπλωματούχων Μηχανολόγων – Ηλεκτρολόγων

Παναγιώτης Εγγλέζος: «Οι Πανελλαδικές πρέπει να αποτελούν μια ευκαιρία και όχι μια διαδικασία που αφήνει αμφιβολίες για την αξιοπιστία της»

Δίνουμε αίμα, δίνουμε ζωή: Αιμοδοτική δράση από τα H Hotels Collection

Ο δήμος αναλαμβάνει άμεσα την αποκατάσταση του τραμπολίνου

Ο μαθητής από τη Λέρο που έγραψε τρία καθαρά 20άρια στις Πανελλαδικές: Εάν είσαι έτοιμος να θυσιάσεις ό,τι χρειαστεί δεν παίζει ρόλο το πού μένεις

Αποσυνδέονται τα δημοτικά τέλη από τους λογαριασμούς ρεύματος