Απονεμήθηκαν προχθές το βράδυ σε ξενοδοχεία του νησιού
Τα βραβεία Blue Award απονεμήθηκαν προχθές το βράδυ στην κατάμεστη αίθουσα από αντιπροσώπους της Tui Nordic του ξενοδοχείου Rodos Palace, εκπροσώπους από το εμπορικό τμήμα της Tui Hellas στη Ρόδο αλλά και διευθυντές και ιδιοκτήτες συνεργαζόμενων με την Tui ξενοδοχείων.
Το παρών στην εκδήλωση έδωσαν και ανώτερα στελέχη της Tui Nordic τα οποία βρέθηκαν στη Ρόδο προκειμένου να πραγματοποιηθούν οι απονομές στα ξενοδοχεία αλλά και να γίνει μια ενημέρωση για την πορεία της Tui Nordic στο νησί μας.
Κάνοντας μια εκτενή αναφορά για την πορεία της Tui Nordic στο νησί μας τα στελέχη της παρουσίασαν την ανοδική πορεία της, που από το 2006 και τους λιγότερους από 40.000 πελάτες των Νορβηγικών χωρών, έφτασαν το 2012 να μετράνε περισσότερους από 100.000 πελάτες με προοπτικές να πάνε ακόμη καλύτερα!
Ως στόχο της η Tui Nordic έχει να ανακαλύπτουν και να προωθούν τη Ρόδο όλο και περισσότεροι τουρίστες, να προτείνουν το νησί και να μένουν πάντα ενθουσιασμένοι, ενώ επισημάνθηκε πως πλέον το νησί μας είναι πολύ σημαντικός προορισμός και για την μεγάλη άνοδο της Tui Nordic στη Ρόδο επενδύθηκαν πολλά χρήματα.
Σημαντικό ρόλο πλέον φαίνεται πως κατέχει το διαδίκτυο και για τους ίδιους αφού από τα 4 εκατομμύρια πελάτες που διακινεί η Tui Nordic κάθε χρόνο, για τη φετινή χρονιά το 65% των πελατών έκλεισε τις διακοπές του διαδικτυακά.
Για το λόγο αυτό στην παρουσίασή της οι εκπρόσωποι της Tui Nordic αναφέρθηκαν ενδελεχώς στην παρουσία της εταιρείας στα social media (facebook, twitter κ.λπ.) που προωθεί τουριστικούς προορισμούς όπως το νησί μας, αλλά και στην διαδικτυακή διεύθυνση της εταιρείας αναφέροντας πως πλέον «η τεχνολογία είναι το παν».
Αμέσως μετά την παρουσίαση και τον «απολογισμό» της χρονιάς, παραδόθηκαν τα βραβεία Blue Award για τη χρονιά που μας πέρασε τα οποία απονέμονται βάσει βαθμολογίας των ίδιων των πελατών στα ξενοδοχεία.
Τα βραβεία αφορούσαν ξενοδοχεία 3ων, 4ων και 5 αστέρων (Χρυσό, Ασημένιο και Χάλκινο για κάθε κατηγορία ξενοδοχείου) αλλά και ειδικά βραβεία που απονέμονται σε κατηγορίες όπως καλύτερη παρουσίαση, καλύτερη εξυπηρέτηση κ.λπ.
Ξενοδοχεία 3ων αστέρων:
Χρυσό Μετάλλιο: Annapolis Inn
Ασημένιο Μετάλλιο: Plaza
Χάλκινο Μετάλλιο: Ibiscus
Ξενοδοχεία 4ων αστέρων:
Χρυσό Μετάλλιο:
1. Atlantica Imperial Resort
2. Holiday Village Rhodes
Ασημένιο Μετάλλιο: Lindos Mare
Χάλκινο Μετάλλιο: Kalithea Horizon Royal
Ξενοδοχεία 5 αστέρων
Χρυσό Μετάλλιο: Lindos Blu
Ασημένιο Μετάλλιο: Elysium Resort
Χάλκινο Μετάλλιο: La Marquise
Ειδικά βραβεία:
Καλύτερο ξενοδοχείο για οικογένειες: Sea Melody
Ξενοδοχείο με την καλύτερη εξυπηρέτηση προσωπικού: Lindos Blu
Αξίζει να σημειωθεί μάλιστα πως το ξενοδοχείο Lindos Blu που έλαβε δύο διαφορετικά βραβεία (ένα για την καλύτερη εξυπηρέτηση προσωπικού και το χρυσό στα ξενοδοχεία 5 αστέρων έλαβε σαν σκορ 4,98 στα 5 για το χρυσό και 4,90 για την καλύτερη εξυπηρέτηση προσωπικού αφήνοντας τους παρευρισκόμενους άναυδους από το υψηλό σκορ!)