Βραβεία από την Tui Nordic

Βραβεία από την Tui Nordic

Βραβεία από την Tui Nordic

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1331 ΦΟΡΕΣ

Απονεμήθηκαν προχθές το βράδυ σε ξενοδοχεία του νησιού

Τα βραβεία “Blue Award” απονεμήθηκαν προχθές το βράδυ στην κατάμεστη αίθουσα από αντιπροσώπους της Tui Nordic του ξενοδοχείου “Rodos Palace”, εκπροσώπους από το εμπορικό τμήμα της Tui Hellas στη Ρόδο αλλά και διευθυντές και ιδιοκτήτες συνεργαζόμενων με την Tui ξενοδοχείων. Το παρών στην εκδήλωση έδωσαν και ανώτερα στελέχη της Tui Nordic τα οποία βρέθηκαν στη Ρόδο προκειμένου να πραγματοποιηθούν οι απονομές στα ξενοδοχεία αλλά και να γίνει μια ενημέρωση για την πορεία της Tui Nordic στο νησί μας. Κάνοντας μια εκτενή αναφορά για την πορεία της Tui Nordic στο νησί μας τα στελέχη της παρουσίασαν την ανοδική πορεία της, που από το 2006 και τους λιγότερους από 40.000 πελάτες των Νορβηγικών χωρών, έφτασαν το 2012 να μετράνε περισσότερους από 100.000 πελάτες με προοπτικές να πάνε ακόμη καλύτερα! Ως στόχο της η Tui Nordic έχει να ανακαλύπτουν και να προωθούν τη Ρόδο όλο και περισσότεροι τουρίστες, να προτείνουν το νησί και να μένουν πάντα ενθουσιασμένοι, ενώ επισημάνθηκε πως πλέον το νησί μας είναι πολύ σημαντικός προορισμός και για την μεγάλη άνοδο της Tui Nordic στη Ρόδο επενδύθηκαν πολλά χρήματα. Σημαντικό ρόλο πλέον φαίνεται πως κατέχει το διαδίκτυο και για τους ίδιους αφού από τα 4 εκατομμύρια πελάτες που διακινεί η Tui Nordic κάθε χρόνο, για τη φετινή χρονιά το 65% των πελατών έκλεισε τις διακοπές του διαδικτυακά. Για το λόγο αυτό στην παρουσίασή της οι εκπρόσωποι της Tui Nordic αναφέρθηκαν ενδελεχώς στην παρουσία της εταιρείας στα social media (facebook, twitter κ.λπ.) που προωθεί τουριστικούς προορισμούς όπως το νησί μας, αλλά και στην διαδικτυακή διεύθυνση της εταιρείας αναφέροντας πως πλέον «η τεχνολογία είναι το παν». Αμέσως μετά την παρουσίαση και τον «απολογισμό» της χρονιάς, παραδόθηκαν τα βραβεία “Blue Award” για τη χρονιά που μας πέρασε τα οποία απονέμονται βάσει βαθμολογίας των ίδιων των πελατών στα ξενοδοχεία. Τα βραβεία αφορούσαν ξενοδοχεία 3ων, 4ων και 5 αστέρων (Χρυσό, Ασημένιο και Χάλκινο για κάθε κατηγορία ξενοδοχείου) αλλά και ειδικά βραβεία που απονέμονται σε κατηγορίες όπως καλύτερη παρουσίαση, καλύτερη εξυπηρέτηση κ.λπ. Ξενοδοχεία 3ων αστέρων: Χρυσό Μετάλλιο: Annapolis Inn Ασημένιο Μετάλλιο: Plaza Χάλκινο Μετάλλιο: Ibiscus Ξενοδοχεία 4ων αστέρων: Χρυσό Μετάλλιο: 1. Atlantica Imperial Resort 2. Holiday Village Rhodes Ασημένιο Μετάλλιο: Lindos Mare Χάλκινο Μετάλλιο: Kalithea Horizon Royal Ξενοδοχεία 5 αστέρων Χρυσό Μετάλλιο: Lindos Blu Ασημένιο Μετάλλιο: Elysium Resort Χάλκινο Μετάλλιο: La Marquise Ειδικά βραβεία: Καλύτερο ξενοδοχείο για οικογένειες: Sea Melody Ξενοδοχείο με την καλύτερη εξυπηρέτηση προσωπικού: Lindos Blu Αξίζει να σημειωθεί μάλιστα πως το ξενοδοχείο Lindos Blu που έλαβε δύο διαφορετικά βραβεία (ένα για την καλύτερη εξυπηρέτηση προσωπικού και το χρυσό στα ξενοδοχεία 5 αστέρων έλαβε σαν σκορ 4,98 στα 5 για το χρυσό και 4,90 για την καλύτερη εξυπηρέτηση προσωπικού αφήνοντας τους παρευρισκόμενους άναυδους από το υψηλό σκορ!)

Διαβάστε ακόμη

Γ. Μανιάτης: Ένας ευρωβουλευτής οφείλει να έχει ψηλά τα θέματα νησιωτικότητας

Αυτοψία Ν. Τσούλλου στο οδικό έργο από την είσοδο της Νέας Μαρίνας έως το λιμάνι της Ακαντιάς

Συνέχιση των κινητοποιήσεων των εργαστηριακών ιατρών του Ι.Σ.Ρ.

Μείωση των ασφαλιστικών εισφορών κατά 50% για την off season περίοδο θα αιτηθούν οι ξενοδόχοι με στόχο την επιμήκυνση της σεζόν

Νομαρχιακό Τμήμα ΑΔΕΔΥ Δωδεκανήσου: 24ωρη Πανυπαλληλική Απεργία, Τρίτη 21 Μαΐου 2024

Επίτιμος διδάκτορας ο Μητροπολίτης Ρόδου

Ενθαρρυντικά ξεκινάει η σεζόν για τη ΔΕΡΜΑΕ

Συνέδριο για τον ρόλο της δημοσιογραφίας στην τοπική ανάπτυξη διεξάγεται στη Ρόδο