Imperva: Προβληματικά τα προϊόντα anti-virus

Imperva: Προβληματικά τα προϊόντα anti-virus

Imperva: Προβληματικά τα προϊόντα anti-virus

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 143 ΦΟΡΕΣ

Αιχμές κατά της βιομηχανίας anti-virus, αφήνει σε μια μελέτη της που δημοσίευσε η αμερικανική εταιρεία ασφάλειας Imperva, υποστηρίζοντας ότι τα αρχικά ποσοστά ανίχνευσης των ιών είναι πολύ χαμηλά και ισούνται περίπου με το 5%.

Αιχμές κατά της βιομηχανίας anti-virus, αφήνει σε μια μελέτη της που δημοσίευσε η αμερικανική εταιρεία ασφάλειας Imperva, υποστηρίζοντας ότι τα αρχικά ποσοστά ανίχνευσης των ιών είναι πολύ χαμηλά και ισούνται περίπου με το 5%.

Με βάση αυτό το ποσοστό, η εταιρεία καταλήγει στο συμπέρασμα ότι το κόστος των υπηρεσιών που πληρώνουν οι καταναλωτές είναι δυσανάλογο σε σχέση με την αποτελεσματικότητά τους.

Η εταιρεία σε συνεργασία με τους φοιτητές από το Technion-Israel Institute of Technology, δοκίμασε 82 δείγματα malware σε 40 γνωστά προϊόντα anti-virus συμπεριλαμβανομένων αυτών της Microsoft, της Symantec, της McAfee και της Kaspersky.

Ο έλεγχος αποκάλυψε ότι ενώ οι καταχωρημένοι ιοί ανιχνεύονται σε πολύ μεγάλο ποσοστό από όλα τα προϊόντα, μόνο το 5% εξ’ αυτών ήταν σε θέση να εντοπίσει μη καταχωρημένους ιούς εξ αρχής. Στα υπόλοιπα προϊόντα η διαδικασία διήρκεσε περισσότερο από ένα μήνα, έως ότου ενημερωθούν οι καταχωρήσεις τους μετά την αρχική σάρωση.

Πηγή: SecNews.gr

var switchTo5x=true; stLight.options({publisher: "a62b7025-1c15-422d-b317-4315738b6bb8"});

Διαβάστε ακόμη

Συσκευή «φοριέται» σε φρούτα και λαχανικά και μετράει τα φυτοφάρμακα

Στη Ρόδο το πιο διάσημο Al robot, Sophia - Έρχεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα

Κυβερνοέγκλημα: Με μειωμένες άμυνες η Ελλάδα – Στo top-10 παγκοσμίως

Euclid: Πρώτες εικόνες του τηλεσκοπίου που θα ερευνήσει το σκοτεινό Σύμπαν

Ασφαλής διάγνωση μέσω τεχνητής νοημοσύνης από τον Δωδεκανήσιο καθηγητή Νίκο Παραγιό

Τρία έργα, τρεις διακρίσεις από το τμήμα Ρομποτικής του Ιδρύματος Σταματίου

ΓΕΡΜΑΝΟΣ “G Click & Collect”: Παραγγέλνεις online και παραλαμβάνεις άμεσα από κατάστημα

Μαθήτριες από τη Χάλκη κέρδισαν τη 2η θέση στον Διαγωνισμό Generation Next του Ιδρύματος Vodafone