Η Παπουτσάκη αποκάλυψε το φύλο του μωρού της
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 175 ΦΟΡΕΣ
Την πιο ευτυχισμένη περίοδο της ζωής της περνάει η Κατερίνα Παπουτσάκη και δεν το κρύβει. Η όμορφη ηθοποιός μάλιστα αποκάλυψε και το φύλο του μωρού της μιλώντας στην κάμερα της εκπομπής "Πρωινό Mou".
Την πιο ευτυχισμένη περίοδο της ζωής της περνάει η Κατερίνα Παπουτσάκη και δεν το κρύβει. Η όμορφη ηθοποιός μάλιστα αποκάλυψε και το φύλο του μωρού της μιλώντας στην κάμερα της εκπομπής "Πρωινό Mou"."Είμαι στον έκτο μήνα. Είναι αυτή η μαγική περίοδος. Είναι αγοράκι", είπε η Παπουτσάκη και συμπλήρωσε: "Νιώθω όντως πιο όμορφα και πιο γλυκά από ποτέ. Είναι η καλύτερη περίοδος της ζωής μου".
Όσο για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, η ηθοποιός ξεκαθάρισε ότι "είμαι από τις τυχερές. Στη δική μου περίπτωση ήταν και είναι πολύ εύκολα τα πράγματα. Μέχρι στιγμής τουλάχιστον".
Πηγή: koolnews
var switchTo5x=true; stLight.options({publisher: "a62b7025-1c15-422d-b317-4315738b6bb8"});

Ακολουθήστε τη Ροδιακή στο Google News