Παίρνουν σειρά Πρασονήσι και τα λιμάνια Ρόδου και Κω

Παίρνουν σειρά Πρασονήσι  και τα λιμάνια Ρόδου και Κω

Παίρνουν σειρά Πρασονήσι και τα λιμάνια Ρόδου και Κω

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 592 ΦΟΡΕΣ

ΓΙΑ ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΤΑΙΠΕΔ

Με 290 ακίνητα του Δημοσίου προικίζεται τις επόμενες ημέρες το Ταμείο Αξιοποίησης της Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ). Πρόκειται για την α’ δόση από τα 1.000 ακίνητα που πρέπει να μεταβιβάσει το ελληνικό Δημόσιο στο Ταμείο Αποκρατικοποιήσεων μέχρι το τέλος του 2013. Μάλιστα, η μεταφορά αυτή καθυστέρησε και λίγες ημέρες, αφού σύμφωνα με το επικαιροποιημένο Μνημόνιο έπρεπε να είχαν μεταφερθεί στο ΤΑΙΠΕΔ μέχρι τέλος Μαρτίου. Μεταξύ των ακινήτων αυτών, σύμφωνα με πληροφορίες που είδαν το φως της δημοσιότητας συμπεριλαμβάνεται και το Πρασονήσι. Εδώ και αρκετούς μήνες είναι γνωστό άλλωστε ότι το Πρασονήσι είναι από τα ακίνητα που αποτελούν προτεραιότητα για το ΤΑΙΠΕΔ, που ήδη προωθεί διαγωνισμούς για το γκολφ Αφάντου, την μαρίνα στο Μανδράκι και τη μαρίνα Κω, το αεροδρόμιο «Διαγόρας» κ.ά. ΚΑΙ ΤΑ ΛΙΜΑΝΙΑ ΡΟΔΟΥ ΚΑΙ ΚΩ Τις τεχνικές προδιαγραφές που απαιτούνται για την εκπόνηση Γενικών Προγραμματικών Σχεδίων (MasterPlan) των 32 λιμένων διεθνούς και εθνικού ενδιαφέροντος στη χώρα μας, παρουσίασε χθες το υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου. Πριν από οποιαδήποτε υποβολή σχεδίου για κάθε λιμάνι, στην Επιτροπή Σχεδιασμού και Ανάπτυξης του υπουργείου Ναυτιλίας, θα πρέπει να λαμβάνεται η γνώμη του Δήμου στον οποίο υπάγεται, μέσω σχετικής απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου. Τα λιμάνια της Ελλάδας κατατάσσονται σε τέσσερις κατηγορίες. Σε διεθνούς ενδιαφέροντος, σε εθνικής σημασίας, σε μείζονος ενδιαφέροντος και σε τοπικής σημασίας. Πρόθεση του υπουργείου είναι να εκπονηθούν ή επικαιροποιηθούν όπου ήδη είχαν εκπονηθεί από τα 32 λιμάνια σε πρώτη φάση προγραμματικά σχέδια, τα οποία θα προσδιορίζουν τα μέγιστα επιτρεπόμενα όρια της ζώνης λιμένα, οι επιτρεπόμενες προσχώσεις, οι χρήσεις γης, οι όροι και οι περιορισμοί δόμησης, οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις και κάθε αναγκαίο στοιχείο για την λειτουργικότητα και ασφάλεια του λιμένα. Η στρατηγική ανάπτυξης των λιμανιών που είναι πενταετούς ορίζοντα, έχει ως στόχο την ολοκλήρωση και ανάπτυξη ενός σύγχρονου λιμενικού συστήματος ενταγμένου σε ένα ολοκληρωμένο σύστημα μεταφορών, για την αειφόρο ανάπτυξη, τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας της οικονομίας και την εδαφική συνοχή της χώρας. «Ένας από τους πρωταρχικούς στόχους του υπουργείου είναι η χώρα να διαθέτει σύγχρονες λιμενικές εγκαταστάσεις, που θα μπορούν να παρέχουν ποιοτικές υπηρεσίες και θα είναι σε θέση να σταθούν με αξιώσεις στο διεθνή ανταγωνισμό» δήλωσε ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου Κωστής Μουσουρούλης. Μεταξύ των 32 λιμανιών περιλαμβάνονται και τα λιμάνια Ρόδου και Κω.

Διαβάστε ακόμη

Επίθεση Γ. Νικητιάδη στη ΝΔ για το ακτοπλοϊκό Καρπάθου-Κάσου σε συζήτηση με τον Γ. Παππά στη Βουλή

Αύριο Σάββατο στις 12 το μεσημέρι το τελευταίο αντίο στον Αθανάσιο Κούτσια

Οδηγίες του Ιατρικού Συλλόγου για την προστασία από την αφρικανική σκόνη

Επτά πλωτά ραντάρ «κλειδώνουν» το Αιγαίο

Εκδήλωση ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ για τις Ευρωεκλογές με Κ. Αρβανίτη, Ζ. Τσιριγώτη, Κ. Γιαννακά

Συνέδριο με θέμα «Ο ρόλος της δημοσιογραφίας στην τοπική ανάπτυξη και την προστασία του περιβάλλοντος στην περιφέρεια»

Γ. Χατζημάρκος: «Αυτοί οι «ευαίσθητοι» δεν είναι φίλοι του περιβάλλοντος. Φίλοι του... μαζούτ είναι.»

Λήγει η προθεσμία για τις εγκαταστάσεις αδέσποτων ζώων