Oι θέσεις της Λαϊκής Συσπείρωσης για τα θέματα της επικαιρότητας
Rodiaki NewsRoom
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 533 ΦΟΡΕΣ
Για «καυτά» ζητήματα της τοπικής επικαιρότητας μίλησαν, χθες, σε συνέντευξη τύπου που παραχώρησαν στελέχη του ΚΚΕ.
Συγκεκριμένα, ο Γραμματέας της νομαρχιακής επιτροπής του ΚΚΕ, επικεφαλής της δημοτικής παράταξης «Λαϊκή Συσπείρωση», κ. Τάκης Πότσος, πλαισιωμένος από τον κ. Μανόλη Μπακάλη από το τομεακό γραφείο του Κόμματος και τον κ. Γιαννόπουλο, αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, στα όσα είδαν το φως της δημοσιότητας το τελευταίο διάστημα για το μέλλον της ΔΕΥΑΡ και της ΡΟΔΑ αλλά και για την ανάκληση της άδειας της Συνεταιριστικής Τράπεζας Δωδεκανήσου. Καταρχήν, ο κ. Πότσος, αναφερόμενος στις δύο Επιχειρήσεις του Δήμου οι οποίες, υπενθυμίζεται, είχαν περιληφθεί σε λίστα δημοσιεύματος με τις υπό κατάργηση αντίστοιχες σε όλη τη χώρα, κάτι που προκάλεσε έντονες αντιδράσεις, επεσήμανε ότι οι εργαζόμενοι πρέπει να είναι ψυλλιασμένοι και στην περίπτωση που δεν απειλούνται με κλείσιμο. Όπως εξήγησε ο ίδιος, καταρχήν, στα πλαίσια της ανταγωνιστικότητας, η ΡΟΔΑ δεν θα μπορέσει να ανταπεξέλθει, την ίδια στιγμή που τορπιλίζεται από τη λειτουργία των τουριστικών λεωφορείων ανοιχτού τύπου.
Όσο αφορά στη ΔΕΥΑΡ, σύμφωνα με τον κ. Πότσο, υπάρχει κατεύθυνση για ιδιωτικοποίηση των ΔΕΥΑ. «Το νερό, το φυσικό και βασικό αγαθό είναι για κάποιους τομέας επένδυσης και αύξησης των κερδών τους», τόνισε και συμπλήρωσε ότι δεν είναι τυχαία η δημιουργία ΕΥΔΑΠ νήσων που, όπως είπε, ανοίγει την κερκόπορτα της ιδιωτικοποίησης και, μάλιστα, έγινε, με πρωτοβουλία της Περιφέρειας. Και είπε, στη συνέχεια: «Και καλά θα κάνουν κάποιοι-γιατί η κοροϊδία έχει και κάποια όρια-να πάψουν να δηλώνουν υποστηρικτές των εργαζομένων και ότι είναι αυτοί οι οποίοι ενδιαφέρονται για τη λύση των προβλημάτων, και των εργαζομένων στις επιχειρήσεις αλλά και του κόσμου γενικότερα. Είναι αυτοί οι οποίοι συνειδητά υπηρετούν τη συγκεκριμένη πολιτική της ιδιωτικοποίησης και μάλιστα υπάρχουν αποφάσεις του περιφερειακού συμβουλίου-και μια σειρά από ιδιωτικοποιήσεις δεν αρνήθηκε και η Δημοτική Αρχή.
Μάλιστα, ήταν από τις πρώτες που είχε ξεκινήσει ιδιωτικοποίηση της καθαριότητας». Είπε, ακόμη, ότι η ιδιωτικοποίηση έχει να κάνει και με το γραφείο των ΕΛ.ΤΑ. στο Παραδείσι, για το οποίο ως γνωστόν ήδη έχουν εκδηλωθεί αντιδράσεις όταν ακούστηκε ότι οδεύει προς κατάργηση. Ο κ. Πότσος, όμως, θέλησε να απαντήσει επειδή όπως είπε στο Παραδείσι κυκλοφορεί ότι θέλουν να κλείσει το γραφείο επειδή η παράταξή τους στο δημοτικό συμβούλιο δεν υπέγραψε το ψήφισμα. Έτσι, επανέλαβε ότι στο κείμενο γινόταν λόγος για πλεονάζον προσωπικό, τη στιγμή που μέσα στην αίθουσα βρίσκονταν εργαζόμενοι (σ.σ. της ΔΕΥΑΡ και της ΡΟΔΑ) που αγωνιούσαν για το μέλλον τους, κάτι το οποίο χαρακτήρισε κατάπτυστο στο κείμενο.
Όσο αφορά στην παύση της Συνεταιριστικής τράπεζας Δωδεκανήσου, ο κ. Πότσος ξεκαθάρισε ότι η θέση τους είναι ότι σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει τη νύφη να την πληρώσουν οι εργαζόμενοι, οι μικροκαταθέτες, όπως γίνεται συνήθως και έγινε και στη ΔΑΝΕ ενώ ιδιαίτερη έμφαση έδωσε στο ότι δεν πρέπει να πάψει να υπάρχει η εξυπηρέτηση των ακριτικών περιοχών. Χαρακτήρισε, επίσης, «αυταπάτη» να μπορέσει να υπάρχει και να επιβιώσει μία τέτοια τράπεζα μέσα στον καπιταλισμό.
Είπε, ακόμη, ότι υπάρχουν ευθύνες και σε τοπικό επίπεδο αφού γνώριζαν για την πολιτική που δρομολογείται και δήλωσε: «Όλοι αυτοί οι οποίοι βρέθηκαν σε μία συνέντευξη τύπου για να κλαφτούν και να κλάψουν για τη Συνεταιριστική τράπεζα Δωδεκανήσου, όχι μόνο ήξεραν, τη στήριζαν (σ.σ. την πολιτική), τη στηρίζουν, οπαδοί της ανταγωνιστικότητας και της Ε.Ε.». Ο κ. Μπακάλης, τέλος, απευθυνόμενος στους νησιώτες, είπε ότι δεκαέξι ημέρες μετά από τη θεομηνία, που, όμως, οι ίδιοι δεν αποδίδουν την καταστροφή εκεί, στο μεσοδιάστημα υπάρχουν «ξαφνικοί θάνατοι» για την περιοχή μας που, όμως, ήταν προσχεδιασμένοι. Όπως είπε, ο άνθρωπος είναι ο καταλύτης της καταστροφής ενώ ανέφερε ότι βρίσκεται σε εκκρεμότητα επερώτηση του ΚΚΕ για το θέμα αυτό, ενώ έθιξε και την ανάγκη για αντιπλημμυρικά έργα και για την αντισεισμική θωράκιση.