Στις 18 Μαϊου αποφασίζουμε με την ψήφο μας για την τύχη του νησιού μας
.Είμαστε ομως ολοι συνυπεύθυνοι για το μέλλον του τόπου μας .Σ'αυτή
την εκλογική αναμέτρηση ειμαι στο πλευρό του Χατζή Χατζηευθυμίου
διότι πιστεύω στις ικανότητες του ανθρώπου και πολιτικού.Εχει
αποδείξει και στο παρελθόν ,απο την θέση του Δημάρχου Ροδίων οτι
Τολμά - Αποφασίζει -Ενεργεί . Αναγνωρίζω βέβαια οπως οι περισσότεροι
άλλωστε, οτι ο κόσμος εχει απογοητευθεί , κουραστεί και σε κάποιες
των περιπτώσεων ισως και αηδιάσει απο προεκλογικές υποσχέσεις και
τακτικές που εφαρμόσθηκαν χωρίς αποτέλεσμα
ολα αυτά τα χρόνια. Ομως πιστεύω ειλικρινά οτι:
α )Λύση δεν είναι η αποχή !
β)Λύση δεν είναι η ψήφος απο υποχρέωση !
γ)Λύση δεν είναι η ψήφος της συναλλαγής !
δ)Λύση δεν είναι να γεμίσουν τα ψηφοδέλτια με άμαχο πληθυσμό!
ΛΥΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ :
α) Να πάμε ολοι να ψηφίσουμε γιατί είναι δικαίωμα και υποχρέωση μας !
β) Να στηρίξουμε τον πιο αξιόπιστο συνδυασμό !
γ)Να υποστηρίξουμε ικανούς ανθρώπους που εχουν μεράκι και ανιδιοτελη
αγάπη για τον τόπο που ζούν και οχι επαγγελματίες της χρόνιας
πολιτικής αναποτελεσματικότητας που έφερε τον τόπο σε τόσα αδιέξοδα.
δ) Να πάμε Κόντρα στην μέχρι σήμερα νοοτροπία μας και να αλλάξουμε τα
κριτήρια που επιλέγουμε τους ανθρώπους ως ικανούς να μας εκπροσωπούν
σε θέματα της πόλης μας και του νησιού μας.
Προσωπικά θα είμαι παρούσα σε αυτές τις Δημοτικές εκλογές με την
παράταξη ''ΡΟΔΙΑΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ '' η ''ΡΟΔΗ '' με επικεφαλής τον Υποψ.
Δήμαρχο Χατζή Χατζηευθυμίου διότι πιστεύω οτι στην παρούσα χρονική
στιγμή είναι ο πλέον κατάλληλος να διαχειριστεί τις τύχες του τόπου
.Υπάρχει ενας αξιόπιστος συνδυασμός με ανθρώπους στην πλειοψηφία
άφθαρτους πολιτικά ,με μεράκι και ζήλο να προσφέρουν στην πόλη και τα
χωριά τους.
Εαν πιστεύετε οτι μπορώ και είμαι ικανή να σας εκπροσωπήσω τότε σας
ζητώ να με τιμήσετε με την εμπιστοσύνη σας και να μου δώσετε την
δυνατότητα να το αποδείξω έμπρακτα δίνοντας μου την ψήφο σας.
Υπόσχομαι δημόσια οτι δεν πρόκειται να σας απογοητεύσω .
Ευχαριστώ θερμά
ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΦΕΣΙΛΙΟΓΛΟΥ ( ΠΙΤΣΑ ΧΑΤΖΗ )
ΣΥΝΤΟΜΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
Γεννήθηκα στην Ιθάκη και μεγάλωσα στην Αθήνα . Τελείωσα το 6ο εξατάξιο
Γυμνάσιο θηλέων στην Κυψέλη οπου είναι και το πατρικό μου εως σήμερα
.Σπούδασα Αισθητική -Κοσμητολογία στην Σχολή Αισθητικής Granits στην
Αθήνα . Εργάστηκα ως Αισθητικός στην Αθήνα για 2 περίπου χρόνια. Εχω
κάνει δύο γάμους .Ο πρώτος μου σύζυγος και πατέρας της μοναχοκόρης μου
είναι Γιατρός -Παθολόγος και ο δεύτερος είναι Απόφοιτος της Ανωτέρας
Σχολής Τουριστικών Επαγγελμάτων (ΑΣΤΕΡ) Ρόδου με χρόνια εργασίας σε
ξενοδοχεία της Ρόδου και απο Διευθυντικές θέσεις. Ανήκει δε στην
μεγάλη οικογένεια των παλαιμάχων ποδοσφαιριστών της ΡΟΔΟΥ οταν η Ρόδος
ηταν στην Α'Εθνική .Σήμερα ιδιωτεύει. Στην Ρόδο ήρθα το 1985 .Απο τότε
εως και σήμερα είναι πλέον τόπος μου. Στην Ρόδο με κέρδισε η
Δημοσιογραφία οταν μετά απο πρόταση που μου έγινε ,ξεκίνησα να
καλύπτω το αθλητικό reportaz στην εφημερίδα ''ΓΝΩΜΗ ''.Συνέχισα για
ενα μεγάλο διάστημα και στην εφημερίδα ''ΡΟΔΙΑΚΗ''. Εργάσθηκα στον
τηλεοπτικό σταθμό TV4 και TV 7 ως παρουσιάστρια του κεντρικού
δελτίου ειδήσεων . Επίσης ειχα την επιμέλεια και παρουσίαση της
εβδομαδιαίας πολιτικής εκπομπής με τον τίτλο ''Επί Τάπητος'.' Μετά
την αποχώρηση του τότε Διευθυντή του Σταθμού στο ενημερωτικό τμήμα και
Διευθυντή της ''ΡΟΔΙΑΚΗΣ '' κου. Θ.Μαρασιώτη και την σταδιακή
αποχώρηση των συναδέλφων Δημοσιογράφων Σ.Παγκά ,Λουκά Μαστή και
Ρ.Βενιανάκη ανέλαβα ως υπεύθυνη ενημερωτικού .Παράλληλα εργαζόμουν
και στο ενημερωτικό τμήμα του Ραδιοφωνικού Σταθμού ''Rhodos
International''. Δυστυχώς ενα πολύ σοβαρό πρόβλημα υγείας που μου
συνέβη εν ώρα εργασίας λόγω της φύσης της δουλειάς με ανάγκασε να
μεταφερθώ επειγόντως στην Αθήνα και να νοσηλευθώ στο Νοσοκομείο
''Υγεία'' για αρκετό διάστημα.Αυτό το γεγονός κατόπιν αυστηρών
συστάσεων των γιατρών του νοσοκομείου μου απαγόρευσε να είμαι πλέον
στην μάχιμη δημοσιογραφία. Στην ουσία ομως δεν εγκαταλείφθηκα ποτέ απο
το μικρόβιο αυτό και δεν πιστεύω ούτε και θέλω να αποποιηθώ την
ιδιότητα αυτή .Ευχαριστώ δημόσια τους φίλους πρώην συναδέλφους που δεν
εχουν αντίρρηση σε αυτό. . Σήμερα επαγγελματικά εργάζομαι στο γραφείο
εκδρομών που διατηρεί ο σύζυγος μου και αρθρογραφώ στην εφημερίδα
''ΡΟΔΙΑΚΗ '' καθώς επίσης σε ενημερωτικά site οπως το ''VERENA''και το
''Rhodos alarm''.
ΑΛΛΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ.
Διετέλεσα έφορος Ρυθμικής Γυμναστικής του Συλλόγου ''ΓΑΣ ΥΓΕΙΑ''Ρόδου.
Επι σειρά ετων Γραμματέας σε Συλλόγους Γονέων @ Κηδεμόνων οπως το 2ο
Δημ.Ρόδου ,το 6οΓυμνάσιο(Οικοκυρική) και το Καζούλειο Λύκειο.
Είμαι απο το 1999 εθελόντρια Νοσηλευτικής του Ε. Ε .Σ Ρόδου και στο Γραφείο Τύπου.
Επι Δημαρχίας Χατζή Χατζηευθυμίου το διάστημα 2007-2010 με απόφαση
του Δημάρχου γνωρίζοντας την αγάπη μου και την διάθεση προσφοράς στα
αδέσποτα ζώα με όρισε Πρόεδρο στο Δημοτικό Κυνοκομείο της Ρόδου .
Ημουν Αντιπρόεδρος στον Δημοτικό Οργανισμό Περιβάλλοντος (ΔΟΠΕ).
Τακτικό μέλος στο ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Ρόδου .
Πρόεδρος της Σχολικής Επιτροπής του 13ου Δημοτικού Σχολείου Ρόδου.
Με εκτίμηση
ΚΑΛ. ΦΕΣΙΛΙΟΓΛΟΥ -ΧΑΤΖΗ.
Τέλος οι... γκρίζες διαδικασίες για τα διπλώματα: Έρχονται κάμερες στις εξετάσεις οδήγησης και άλλα μέτρα κατά της διαφθοράς
Διεθνείς αντιδράσεις κατά της Λιβύης για την ΑΟΖ – Στο πλευρό της Ελλάδας Ιταλία και Τυνησία
Αντ. Καμπουράκης: «Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε κύριε Γερονικόλα»
Λιμενικό Ταμείο: Η βούληση του πρωθυπουργού μοχλός πίεσης για την παραχώρηση των κτηρίων στο τουριστικό λιμάνι
Ο Γιώργος Νικητιάδη για την απώλεια του Ελευθερίου Λαθουράκη
Επιστημονική έρευνα για το ορτύκι σε όλη την Ελλάδα
Συλλυπητήριο μήνυμα του Προέδρου της ΠΕΔ Ν. Αιγαίου και Δημάρχου Ρόδου Αλεξάνδρου Κολιάδη για την απώλεια του πρώην Δημάρχου Χάλκης, Ελευθέριου Λαθουράκη
Αιχμηρή ανακοίνωση του Νίκου Γερονικόλα κατά Καμπουράκη και Κολιάδη: