Στις on line υπηρεσίες μεταφέρεται ο ανταγωνισμός στην τουριστική βιομηχανία

Στις on line υπηρεσίες μεταφέρεται ο ανταγωνισμός στην τουριστική βιομηχανία

Στις on line υπηρεσίες μεταφέρεται ο ανταγωνισμός στην τουριστική βιομηχανία

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 329 ΦΟΡΕΣ

Παροχή βοήθειας στον ταξιδιώτη σε πραγματικό χρόνο

Το επόμενο βήμα στην ανάπτυξη των ταξιδιωτικών υπηρεσιών μέσω του διαδικτύου θα είναι η παροχή βοήθειας στον ταξιδιώτη σε πραγματικό χρόνο, υπογραμμίζει σε άρθρο του στο Euromonitor International ο αναλυτής Angelo Rossini.

Βλέπουμε τώρα τη μετατόπιση ταξιδιωτικών υπηρεσιών στα smartphones και tablets ως ένα σημαντικό κανάλι κράτησης και εργαλείο εξυπηρέτησης των πελατών. Μέσα στα επόμενα χρόνια, όμως, οι διαδικτυακοί μεσολαβητές πρέπει να μετατατραπούν σε κινητό ταξιδιωτικό γραφείο, που θα είναι η φυσική εξέλιξη της τρέχουσας online μορφής.

Εν ολίγοις, θα πρέπει να εξελιχθούν σε Mobile Access Internet Drives επιχειρηματικό μοντέλο, το οποίο θα είναι συνεχώς προσβάσιμο από τους κατανωλωτές on-the-go για την παροχή βοήθειας, πρόσθετες υπηρεσίες και επιπλέον επιλογές κράτησης κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.

Οι νέες υπηρεσίες θα περιλαμβάνουν την δυνατότητα για κρατήσεις όχι μόνο μέσω smartphones και tablets, αλλά και από άλλα ασύρματα ηλεκτρονικά μέσα, όπως από συνδεδεμένα αυτοκίνητα ή εν πτήσει οθόνες.

Άλλες υπηρεσίες που θα προσφέρονται από ταξιδιωτικές εταιρείες στους καταναλωτές on-the-go θα περιλαμβάνουν: εξατομικευμένες προσφορές με βάση τα προφίλ τους, βολικές επιλογές πληρωμής, οδηγίες για να φτάσουν στο ξενοδοχείο στον τόπο προορισμού, mobile check in και check out, την επιλογή δωματίου, φορητές συσκευές για να χρησιμοποιούνται ως κλειδιά του δωματίου, ενημέρωση και κράτηση για τοπικές δραστηριότητες, κράτηση επιπλέον δωματίων στο ξενοδοχείο, γεύματα και ενοικιάσεις αυτοκινήτων.

Σύμφωνα με τον Brett Keller, Chief Marketing Officer στην Priceline, οι καταναλωτικές συμπεριφορές των ανθρώπων αλλάζουν δραματικά τα τελευταία χρόνια και ειδικά στα ταξίδια, περισσότερο από κάθε άλλο προϊόν ή υπηρεσία, χρειάζονται οι νεες εφαρμογές, που αναφέρονται παραπάνω.

Οι ταξιδιωτικές υπηρεσίες στη διάρκεια του ταξιδιού θα είναι στα επόμενα χρόνια, καταλήγει ο αναλυτής, το βασικό πεδίο ανταγωνισμού σε όλο το φάσμα της τουριστικής βιομηχανίας και στις εταιρείες τεχνολογίας.

Πηγή: tornosnews.gr

Διαβάστε ακόμη

Συνάντηση Όλγας Κεφαλογιάννη με στελέχη της EasyJet

Ευρωπαϊκός τουρισμός: Αύξηση ταξιδιωτικών δαπανών 14,3%

O Όμιλος Mitsis προσθέτει νέο προορισμό στο χαρτοφυλάκιό του με την εξαγορά 4* ξενοδοχειακού θερέτρου

Λοκομοτίβα της ελληνικής οικονομίας ο Τουρισμός

Tour operators: Ακόμη πιο ψηλά φέτος η Ελλάδα

Αύξηση 5% σημειώθηκε τον Απρίλιο στις αφίξεις τουριστών με τσάρτερ

Jobmatch: Το νέο «εργαλείο» για εργαζόμενους και επιχειρήσεις στον τουρισμό

Η Ελλάδα αποκτά μια σταθερή βάση τουριστικών ροών στα επίπεδα των 30 εκατομμυρίων αφίξεων