Έρευνα: Οι περισσότεροι ταξιδιώτες προτιμούν τους έντυπους οδηγούς

Έρευνα: Οι περισσότεροι ταξιδιώτες προτιμούν τους έντυπους οδηγούς

Έρευνα: Οι περισσότεροι ταξιδιώτες προτιμούν τους έντυπους οδηγούς

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 364 ΦΟΡΕΣ

Αυτό καταδεικνύει έρευνα που διενήργησε η Εθνική Αρχή της Ιρλανδίας

Το έντυπο, έναντι των εφαρμογών για smartphone, εξακολουθεί να είναι ο βασιλιάς της τουριστικής πληροφόρησης που απευθύνεται στον επισκέπτη, κατά τη διάρκεια του ταξιδιού του.

Αυτό καταδεικνύει έρευνα που διενήργησε η Εθνική Αρχή της Ιρλανδίας για την Τουριστική Ανάπτυξη, Failte Ιreland στο πλαίσιο του Σχεδίου Εφαρμοσμένων Ερευνών.

Σύμφωνα με την έρευνα, η πιο συχνή μορφή χρήσης ταξιδιωτικού χάρτη στην Ιρλανδία, η οποία αντιπροσωπεύει τις προτιμήσεις του 37% του δείγματος της έρευνας, είναι οι παραδοσιακοί έντυποι οδηγοί. Η τάση αυτή αναδεικνύει τη σημασία που δίνουν οι τουρίστες στους έντυπους ταξιδιωτικούς οδηγούς.

Στην δεύτερη θέση, κατατάσσεται η πληροφόρηση από τουριστικό γραφείο (17%) και ακολουθούν, στη τρίτη θέση, οι εφαρμογές για smarphone (14%). Συγκριτικά υψηλά βρίσκεται και η αναζήτηση από το Ίντερνετ, στην οποία όμως εντοπίζεται η τάση μερίδας τουριστών να τυπώνουν τις πληροφορίες που εντοπίζουν, παραπέμποντας στην κυριαρχία της έντυπης τουριστικής πληροφόρησης. Επιπλέον, το 10% του δείγματος επέλεξε τον συνδυασμό «εντύπου και εφαρμογής».

Τα ευρήματα όσον αφορά την ικανοποίηση των τουριστών που επιλέγουν τους έντυπους ταξιδιωτικούς οδηγούς, καταδεικνύουν ότι στην πλειονότητά τους παραμένουν πολύ ή απλώς ικανοποιημένοι από τη χρήση των εντύπων.

Σχεδόν όλες οι αγορές οδηγών έγιναν στις χώρες τους, η πλειονότητα των εντύπων δημοσιεύθηκε το 2011 ή το 2012 και σχεδόν οι μισοί αγοράστηκαν έναντι 20-29 ευρώ. Το γεγονός αυτό καταδεικνύει ότι όσοι χρησιμοποιούν έντυπους οδηγούς εξακολουθούν να αρέσκονται στο να ξεφυλλίζουν τις σελίδες τους παρά να πατούν επάνω σε οθόνες κινητών καθώς και ότι προτίθενται να καταβάλλουν το αντίτιμο για έντυπα υψηλής ποιότητας.

Η έρευνα για την Ιρλανδία έδειξε ότι οι τουριστικές εφαρμογές για smartphone δεν προτιμώνται από μεγάλο ποσοστό επισκεπτών, για τους εξής σημαντικότερους λόγους…

-υψηλό κόστος data roaming, ειδικά για τους επισκέπτες εκτός Ευρώπης

-η μπαταρία του κινητού, σε παρατεταμένη λειτουργία της οθόνης που απαιτείται για τη θέαση χαρτών, τελειώνει σε 2-3 ώρες

-δυσκολία ανάγνωσης κάτω από τον ήλιο

-δυσκολία στην επιβεβαίωση εγκυρότητας των πληροφοριών (Updates)

-ελάχιστα ανοικτά wi-fi spots

-μειωμένη ταχύτητα

Το μεγαλύτερο εμπόδιο – για το 34% του δείγματος – στη χρήση εφαρμογών smartphone εντοπίζεται στις χρεώσεις roaming.

«Οι καταναλωτές έχουν κουραστεί να υφίστανται χρεώσεις για το roaming» επισημαίνει η αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Neelie Kroes, η οποία τονίζει ότι η νέα συμφωνία στην ΕΕ δίνει μια μακροπρόθεσμη λύση, με χαμηλότερες χρεώσεις, περισσότερες επιλογές και μια νέα, έξυπνη προσέγγιση για τα δεδομένα και την περιήγηση στο διαδίκτυο. Τα πλεονεκτήματα του νέου πλαισίου θα γίνουν αντιληπτά με τον καιρό, και μέχρι το καλοκαίρι του 2014 οι καταναλωτές θα μπορούν να κάνουν έρευνα αγοράς για τις καλύτερες προσφορές».

Πηγή: tornosnews.gr

Διαβάστε ακόμη

Ελαιόλαδο: Ο μεγαλύτερος παραγωγός στον κόσμο προειδοποιεί για την «τέλεια καταιγίδα» στην αγορά

Στα «σκαριά» νέο 5άστερο ξενοδοχείο στη Ρόδο

Το Ισραήλ επιτέθηκε στο Ιράν τα ξημερώματα με πυραύλους - Παγκόσμια ανησυχία για τις εξελίξεις

Ιράν: Ξεκίνησε επίθεση με δεκάδες drones κατά του Ισραήλ – Νετανιάχου: Είμαστε έτοιμοι

Meta: Αδυναμία σύνδεσης σε Facebook και Instagram αναφέρουν χρήστες

Πόλεμος στην Ουκρανία: η ζωή δύο χρόνια μετά τη ρώσικη εισβολή

Ο όρκος του Ιπποκράτη: Από το Ασκληπιείο της Κω στην Ιατρική Σχολή της Αντίς Αμπέμπα

Εμπρηστικός Ερντογάν μετά το «ναι» για τα F16: Ο αγώνας μας δεν τελείωσε ρίχνοντας τον εχθρό στη θάλασσα της Σμύρνης