Βίντεο: 16 νέοι πήραν δίπλωμα από τη Σχολή Δυτών

Βίντεο: 16 νέοι πήραν δίπλωμα από τη Σχολή Δυτών

Βίντεο: 16 νέοι πήραν δίπλωμα από τη Σχολή Δυτών

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1490 ΦΟΡΕΣ

Την Παρασκευή, 3.4.15, το μεσημέρι, η Σχολή Δυτών Καλύμνου, σε συνεργασία με
το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Καλύμνου και παρουσία των τοπικών αρχών, πραγματοποίησε τελετή απονομής των διπλωμάτων στους 16 μαθητές που έβγαλαν το πρόγραμμα της περιόδου αυτής.

Στη Σχολή είχαν εγγραφεί 21 υποψήφιοι επαγγελματίες καταδύτες (Καλύμνιοι και μη Καλύμνιοι) και από αυτούς ολοκλήρωσαν την εκπαίδευσή τους 16, άντρες 15 και κοπέλα 1, η Καλυμνιά Ειρήνη Γρηγ. Εργά. Όσο αφορά την ειδικότητα, αποφοίτησαν 11 δύτες, 4 κυβερνήτες και 1 επιτηρητής.

Τα διπλώματα απονεμήθηκαν κατά αλφαβητικά και οι νέοι καταδύτες είναι οι εξής:

-Ανάργυρου Μιχαήλ Άγγελος, δύτης

-Γκούρβελος Βλάσης, δύτης

-Δέδες Γεώργιος, κυβερνήτης

-Δερβιτσιώτης Χρήστος, δύτης

-Εργά Ειρήνη, δύτης

-Καστελλοριζιός Παντελής, δύτης

-Κόκκαλης Κωνσταντίνος, δύτης

-Κουλιανός Εμμανουήλ, δύτης

-Μαλάμος Βασίλειος, δύτης

-Μαλτέζος Νεκτάριος, κυβερνήτης

-Μάρκου Μιχαήλ, κυβερνήτης

-Πετράκης Εμμανουήλ, κυβερνήτης

-Πιζάνιας Νεόφυτος, δύτης

-Σολακάκης Αναστάσιος, δύτης

-Ταβουλάρης Παύλος, επιτηρητής

-Τσιρικονάκης Μιχαήλ, δύτης

Την τελετή άνοιξε με σύντομη ομιλία του ο διοικητής της Σχολής Πλωτάρχης ΛΣ κ. Εμμανουήλ Μαρκάκης, αναφερόμενος στην μοναδικότητα της Σχολής Δυτών Καλύμνου σε όλη την Ευρώπη και στην ιστορικότητά της. Συγχάρηκε τους απόφοιτους και τους ευχήθηκε καλή επαγγελματική σταδιοδρομία, και ευχαρίστησε όσους συνεργάστηκαν μαζί τους για την απρόσκοπτη λειτουργία της σχολής: συνεχάρη όλους

τον πρόεδρο του Δημ. Λιμεν. Ταμείου κ. Σάκη Τηλιακό, τον λιμενάρχη υποπ/ρχο κ. Οικονομάκο Ιωάννη, το προσωπικό του Λιμεναρχείου, τον αρχ/στη Κρητικό Ιωάννη και αρχ/στη Εγγλέζο Παναγιώτη διότι με την υποστήριξή τους συνέβαλαν στην ομαλή και εύρυθμη λειτουργία της Σχολής κ.α.

Ευχαριστίες, επίσης, εξέφρασε στον περιφ. σ/λο κ. Κ. Σταυλά, ο οποίος «έτρεξε» για την εξασφάλιση των της χρηματοδότησης της Σχολής - για τον ίδιο όμως σκοπό, την εξασφάλιση της χρηματοδότησης της Σχολής είχε αγωνιστεί με πάθος και ο πρόεδρος των δυτών Καλύμνου κ. Παντ. Γεωργαντής (φωτο στο άλμπουμ, με το μπαστούνι, και όλοι επέδωσαν διπλώματα πλην του κ. Γεωργαντή).

Χαιρετισμούς απηύθυναν ο περιφερειακός διοικητής Λιμενικού Σώματος Δωδεκανήσου κ. Ιω. Αργυρίου, ο δήμαρχος Καλυμνίων κ. Γιάννης Γαλουζής, ο οποίος υπογράμμισε την ανάγκη αναβάθμισης της Σχολής (θέμα στο οποίο αναφέρθηκε και ο εκπαιδευτής κ. Νυστάζος)και αναθεώρησης του Κανονισμού Λειτουργίας της, ο περιφ. σ/λος κ. Κ. Σταυλάς, ο πρόεδρος του Δημ. Λιμ. Ταμείου κ. Σ. Τηλιακός, ο λιμενάρχης Καλύμνου κ. Ιω. Οικονομάκος, και ο περιφ. σ/λος κ. Μιχ. Μπούκης.





Πηγή: argokalymnos.gr

Διαβάστε ακόμη

Στο επίκεντρο της συνάντησης του Δημάρχου με τον Διοικητή της 2ης ΥΠΕ, η ενίσχυση του Νοσοκομείου Καλύμνου και η υγειονομική κάλυψη των μικρών νησιών

Κατασχέθηκε σημαντική ποσότητα εκρηκτικής ύλης στην Κάλυμνο

Aνάπλαση τεσσάρων περιοχών στην Κάλυμνο | Πρόγραμμα «Νότιο Αιγαίο 2021-2027»Φωτό: Δήμος Καλύμνου

Καλλιόπη Κουτούζη, αντιδήμαρχος Καλύμνου: Αισιοδοξία για το καλοκαίρι και «απολογισμός τον Νοέμβρη»

Την Κάλυμνο θα επισκεφτεί ο Καλυμνιακής καταγωγής βουλευτής των ΗΠΑ Γκας Μπιλιράκης

Αντώνης Γιαννικουρής, γεν. γραμματέας ΤΕΕ:…«Η παραχώρηση του “Στρατώνα Καραμπινιέρων” στην Κάλυμνο, είναι μια ιστορική στιγμή για το ΤΕΕ και τα Δωδεκάνησα»

Μεγάλη παρέμβαση στην καρδιά της Πόθιας – Χρηματοδότηση άνω του 1 εκατ. ευρώ για αναβάθμιση ιστορικών περιοχών

Εγκρίθηκε το έργο αντικατάστασης αμιαντοτσιμεντοσωλήνων στο δίκτυο ύδρευσης της Καλύμνου